Jump to content

Smackdown


Basssss

Recommended Posts

Heey allen,

Ik heb wat problemen met de missie Smackdown. Het vinden van die gast lukt wel, ook het achtervolgen en het afknallen. Maar als de politie binnenkomt heb ik bijna geen health meer over en schieten ze me altijd overhoop. Ik heb al geprobeerd via de achterdeur binnen te komen, maar dat werkte ook niet echt. Tips?

Link to comment
Delen op andere websites

Zowieso de missie beginnen met een volle ring, Health en Armor.

Het achtervolgen mag geen probleem zijn en hier zou je ook geen leven mogen verliezen.

Bij het aankomen aan het gebouw zou je moeten doorrijden langs opzij, langs de oprit. Je kan mogelijk de personen vanvoor omver schieten langs de hoek. Je kan best langs achter om want de politie komt meestal opdagen en je wilt vooral niet langs achteren worden beschoten. Je schuilt gewoon aan de deur en schiet door de deur al wat mensen omver, ik lijk te herinneren dat er een zeten of muur aanwezig was waar je binnen het gebouw achter moet schuilen. Eénmaal alle omver moet je naar de trap vanvoor, hou je Shotgun klaar en ga al richtend om de hoek, 1 of 2 keer welgericht schieten moet genoeg zijn, ga weer langs achteren buiten en loop snel naar je auto die aan de zijkant staat, dichtbij dus. Veel succes :) .

Link to comment
Delen op andere websites

Als je aankomt bij het huis is er aan de overkant een huis met een verhoging, klim over die verhoging en ga erachter schuilen. Schiet de eerste twee mannen die buiten staan neer me een pistool, dan ga je naast de deur schuilen en gooi je een granaat naar binnen. Is dat ook gelukt dan staat er aan de trap nog iemand met een shotgun. Schiet hem snel neer voordat hij erge schade kan aanrichten. Daarna krijg je automatisch een wanted level van 2 sterren. Spring snel in de politiewagen waar je mee kwam en rijd er mee weg.

Link to comment
Delen op andere websites

Ten eerste begin ik een missie altijd met een volle health en armor, en uiteraard de ammo. Maar als ik de gastjes buiten heb afgeknalt, heb ik al vijf agenten die op me staan te schieten. Bovendien komen de agenten ook achterlangs als ik de achterdeur wil nemen. En door die irritatie schieten ze me omver óf als ik naar buiten ga óf als ik net wil wegrijden.

Zijn er nog goede tips om die politie te vermijden? Want zij zijn eigelijk het grootste probleem van de missie. :{ De gastjes zelf zijn niet zo'n probleem.

Link to comment
Delen op andere websites

Ten eerste begin ik een missie altijd met een volle health en armor, en uiteraard de ammo. Maar als ik de gastjes buiten heb afgeknalt, heb ik al vijf agenten die op me staan te schieten. Bovendien komen de agenten ook achterlangs als ik de achterdeur wil nemen. En door die irritatie schieten ze me omver óf als ik naar buiten ga óf als ik net wil wegrijden.

Zijn er nog goede tips om die politie te vermijden? Want zij zijn eigelijk het grootste probleem van de missie. :{ De gastjes zelf zijn niet zo'n probleem.

Als je met een pistool schiet komen ze volgens mij niet achter je aan. Ik had dat in ieder geval niet..

Link to comment
Delen op andere websites

Zodra je bij de woning aankomt, moet je even rondkijken of je ergens politie ziet voordat je terug gaat schieten. Als er namelijk politie in de buurt is, zullen zij op die gasten schieten, en uiteindelijk ook de woning in gaan. Meestal worden zij door de laatste doodgeschoten. Jij kunt nu rustig de woning ingaan en de laatste op de trap neerschieten. Vervolgens gauw weer naar buiten en wegwezen.

Als de politie het niet voor je kan oplossen, is het een kwestie van snel zijn. Probeer vanuit een goede dekking op de hoofden te mikken, dat scheelt tijd en is effectief. Bedenk wel, elk schot moet een killer zijn. dan moet je het makkelijk redden voordat de politie jou te pakken krijgt.

Link to comment
Delen op andere websites

Achtervolg Sligo tot aan het safehouse, ga daarna eerst op zoek naar een snelle wagen. Zet deze klaar voor de ingang van het huis. Knal alles en iedereen af, met goed cover gebruiken kun je heel makkelijk veel Health overhouden. Als iedereen dood is, ren je naar je auto naar keuze en race je weg.

- Volle Ring Health.

- Volle Ring Armor.

- M4 en Shotgun zijn een must voor dit soort missies.

Ik hoop dat dit je helpt ;).

Link to comment
Delen op andere websites

ik had hier ook moeite mee

de manier om de missie te halen is zo snel mogelijk de 2 mannen buiten neerschieten

een granaat naar binnen gooien en dan degen bovenaan de trap met een shotgun neerschieten

en dan er snel vandoor. zorg el wel voor dat je auto dicht bij de voordeur staat zodat je meteen kunt vluchten

Good luck :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Een auto voor de voordeur zetten en gelijk vluchten nadat je de vijanden hebt vermoord is de beste optie, nu hoef je alleen nog maar de politie af te schudden en de missie is gehaald. Succes!

Link to comment
Delen op andere websites

ik had hier ook moeite mee

de manier om de missie te halen is zo snel mogelijk de 2 mannen buiten neerschieten

een granaat naar binnen gooien en dan degen bovenaan de trap met een shotgun neerschieten

en dan er snel vandoor. zorg el wel voor dat je auto dicht bij de voordeur staat zodat je meteen kunt vluchten

Good luck :tu:

Een auto voor de voordeur zetten en gelijk vluchten nadat je de vijanden hebt vermoord is de beste optie, nu hoef je alleen nog maar de politie af te schudden en de missie is gehaald. Succes!

Jullie herhalen dus wat ik al had gezegd...? :7

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...