MostWantedKid Geplaatst: 24 februari 2010 Rapport Share Geplaatst: 24 februari 2010 Wat vinden jullie van schelden met kanker. Ik vind dit echt niet kunnen en ben er ook tegen. Nu zou ik graag willen weten wat jullie er van vinden? Mededeling : Hier word dus ook niet met kanker gescholden. Alleen om een voorbeeld te geven verder niet! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Amfetamientje Geplaatst: 24 februari 2010 Rapport Share Geplaatst: 24 februari 2010 (bewerkt) Ik vind het heerlijk maar zijn hier niet al 1001 discussies over? Volgens mij ook zo'n wekelijkse(die helemaal-niet-zo-wekelijks-is) discussie. Schelden is overigens gezond en omdat ik zo van het leven houd kanker ik er wat op los. Bewerkt: 24 februari 2010 door Amfetamientje Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dutchy3010 Geplaatst: 24 februari 2010 Rapport Share Geplaatst: 24 februari 2010 klik In het vervolg de zoekfunctie gebruiken voordat je een nieuw topic opent, svp. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts