wildenberg Geplaatst: 24 februari 2010 Rapport Geplaatst: 24 februari 2010 het zit zo, ik maak al een paar jaar lang zelf muziek op de computer. en ik zat pas GTA IV te spelen en ik zou graag de vocals uit het spel in een nummer willen stoppen ik kan alleen niet de map vinden waar alle geluidsbestandjes instaan kan iemand me daar plz mee helpen alvast bedankt! Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 24 februari 2010 Rapport Geplaatst: 24 februari 2010 Deze kan je vinden in de volgende map: C:\Program Files\Rockstar Games\Grand Theft Auto IV\pc\audio\Sfx. Je hebt hiervoor wel OpenIV nodig (of SparkIV werkt waarschijnlijk ook wel). Daarnaast plaats je zo'n vraag beter in het Modding forum. Reageren
wildenberg Geplaatst: 24 februari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 24 februari 2010 bedankt voor de hulp man ja ik ben net nieuw op dit forum, dus weet nog niet precies waar ik wat moet posten mazzel! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.