obrak Geplaatst: 24 februari 2010 Rapport Geplaatst: 24 februari 2010 Ben ik wéér, deze keer is cleo het probleem ik startte gta sa op en alles ging goed. toen zette ik hem uit en wou hem weer aanzetten ( gta dus ) en zij hij opeens gta_sa.exe wekt niet meer. Het ligt aan cleo want als ik de map cleo weg pak doet hij t wel. ik had net een nieuwe mod erin gezet ( deze ) maar hij deed het eerst gewoon! Nu dus niet meer ( heb de cleo save al weggegooid ) dus help me! thnx alvast Reageren
obrak Geplaatst: 25 februari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 25 februari 2010 Excucels hij doet t weer ( blijkbaar ) Reageren
Beagle Geplaatst: 25 februari 2010 Rapport Geplaatst: 25 februari 2010 Zou je ook je oplossing wil posten (als je die hebt) voor andere mensen met hetzelfde probleem? Reageren
obrak Geplaatst: 26 februari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 26 februari 2010 Ja! natuurlijk. Ik heb gekeken waar het probleem zat, dat was in mijn geval dus cleo. Ik heb het bestandje dat ik als laatste geinstaleerd had ( in cleo ) weg gegooid. en de computer ( of dat nou zin had weet ik niet ) opnieuw gestard. TADA! Groet Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.