Jump to content

Het algemene GTA IV TBoGT + TLaD/EfLC keuze topic


gta master 1

  

48 leden hebben gestemd

  1. 1. Op welke mediadrager ga jij de DLC kopen of heb je al gekocht?

    • Ik download alleen The Balled of Gay Tony.
      1
    • Ik download alleen The Lost and Damned.
      0
    • Ik download beide DLC's.
      6
    • Ik koop Eposides from Liberty City op een disc.
      41


Recommended Posts

Hallo,

Omdat ik er zelf wat moeite met het kiezen van de mediadrager van de GTA IV heb, en er niet aan twijfel of er meer mensen met het zelfde probleem zijn,heb ik dit topic aangemaakt.

De DLC van GTA IV kun je tegenwoordig op zowel een schijf krijgen, als te downloaden van Xbox live market. Binnenkort (30 Maart) is eht ook beschikbaar voor de PS3 en PC.

Zowel de downloadbare versie als de schijf heeft zo zijn voor en nadelen, dus hier staan ze allemaal op een rijtje, zodat het kiezen wat makkelijker wordt.

[table=header] Grand Theft Auto IV: Eposides from Liberty City (Disc)

Pluspunten | Minpunten

Grand Theft Auto IV niet verplicht| Kan beschadigen

Alle standaard radiozenders uit GTA IV,maar dan met andere liedjes + 3 extra zenders | Extra wisselen tussen schijven

Verkoopbaar | Vast aan 1 bundel

Boekjes ect. | Liedjes uit GTA IV zijn afwezig[/table]

[table=header] Grand Theft Auto IV: The Lost and Damned + The Balled of Gay Tony (DLC)

Pluspunten | Minpunten

Kan niet kapot, als je harde schijf gewist wordt kun je het zo weer downloaden | Grand Theft Auto IV verplicht

Minder wisselen tussen schijven | Niet verkoopbaar

Ook losse DLC verkrijgbaar | Alleen de zenders uit GTA IV (Waar muziek aan is toegevoegd)

- | Geen boekjes ect.[/table]

Als ik nog iets vergeten ben graag even melden, AUB.

Hopelijk helpt dit wat.

Groetjes GTA Master 1,

EDIT: Poll + pluspunt/minpunt toegevoegd.

Bewerkt: door gta master 1
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 50
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Kenny-Petrovic

    8

  • gta master 1

    7

  • Nissan

    3

  • Fezz

    3

Minpunten van een CD kan je zo wegstrepen. Elke schijf kan beschadigen, dus als je dat als hoofddoel hebt kan je beter helemaal geen games meer kopen. Als je er zuinig mee omgaat gebeurd er niks. Verder zitten de 2 DLC's op 1 cd, dus je hoeft niks te switchen. Of je nou de originele GTA IV schijf erin doet + PS3 DLC óf 1 schijf mét DLC maakt ook geen verschil, je zou er toch een schijf in moeten gooien. :puh:

EDIT: Mijn keuze is dus de schijf. Krijg je nog radiozenders bij, een boekje en een mooi hoesje. :dans:

Bewerkt: door Kai-ShockWave
Link to comment
Delen op andere websites

Minpunten van een CD kan je zo wegstrepen. Elke schijf kan beschadigen, dus als je dat als hoofddoel hebt kan je beter helemaal geen games meer kopen. Als je er zuinig mee omgaat gebeurd er niks. Verder zitten de 2 DLC's op 1 cd, dus je hoeft niks te switchen. Of je nou de originele GTA IV schijf erin doet + PS3 DLC óf 1 schijf mét DLC maakt ook geen verschil, je zou er toch een schijf in moeten gooien. :puh:

EDIT: Mijn keuze is dus de schijf. Krijg je nog radiozenders bij, een boekje en een mooi hoesje. :dans:

Je kan ook naar een winkel gaan en dan halen ze alle krassen weg voor €5 vandaag toevallig gedaan met enkele PS2 spellen die niet meer werkten en nu werken ze weer als nieuw.

Link to comment
Delen op andere websites

Minpunten van een CD kan je zo wegstrepen. Elke schijf kan beschadigen, dus als je dat als hoofddoel hebt kan je beter helemaal geen games meer kopen. Als je er zuinig mee omgaat gebeurd er niks. Verder zitten de 2 DLC's op 1 cd, dus je hoeft niks te switchen. Of je nou de originele GTA IV schijf erin doet + PS3 DLC óf 1 schijf mét DLC maakt ook geen verschil, je zou er toch een schijf in moeten gooien. :puh:

EDIT: Mijn keuze is dus de schijf. Krijg je nog radiozenders bij, een boekje en een mooi hoesje. :dans:

Ja, maar de DLC zelf kan niet beschadigen. En iedereen kan het overkomen dat een schijf kapot gaat. Zo ga ik zelf ook uiterst voorzichtig met m'n schijven om, maar toch is er een keer een scheurtje in m'n Far Cry 2 gekomen. En van het switchen: Als je nou tussen GTA IV zelf en de DLC wil switchen, scheelt dat toch weer wat geswitch, en daarmee BTW ook weer kans op beschadigingen op de schijf.

Ik twijfel zelf nog wat tussen schijf of DLC :) .

EDIT:

@Kenny-Petrovic

DAt werkt niet altijd gegarandeerd, helemaal niet bij blu-ray. Daarnaast kost het weer €5,- :( .

Bewerkt: door gta master 1
Link to comment
Delen op andere websites

Maar als je zo gaat denken kan ik er ook nog wat van;

Je PSN account word gehacked en je wachtwoord word veranderd dan is de content niet meer bruikbaar.

Bijdehandte :duh:

Jij zegt dat van die disk wat haast nooit gebeurt.

dan zeg ik iets over het psn wat haast nooit gebeurt

Link to comment
Delen op andere websites

Ik koop hem gewoon in de winkel, een hoesje vind ik net iets fijner. :puh:

@Kenny-Petrovic en gta master

Ik had vroeger op mijn PS2-spellen heel vaak en heel snel krassen, terwijl ik er voorzichtig en zuinig mee om ging. Maar ik ga nou net zo zuinig en voorzichtig met mijn PS3 spellen om en en er zijn nu nog steeds geen krasjes te zien. Dus ik me totaal geen zorgen over de beschadigingen op het cd'tje.

Link to comment
Delen op andere websites

Minpunten van een CD kan je zo wegstrepen. Elke schijf kan beschadigen, dus als je dat als hoofddoel hebt kan je beter helemaal geen games meer kopen. Als je er zuinig mee omgaat gebeurd er niks. Verder zitten de 2 DLC's op 1 cd, dus je hoeft niks te switchen. Of je nou de originele GTA IV schijf erin doet + PS3 DLC óf 1 schijf mét DLC maakt ook geen verschil, je zou er toch een schijf in moeten gooien. :puh:

EDIT: Mijn keuze is dus de schijf. Krijg je nog radiozenders bij, een boekje en een mooi hoesje. :dans:

Link to comment
Delen op andere websites

Pluspunt voor downloaden: Een iemand kan hem downloaden en zo laten downloaden aan 4 andere vrienden, wat wel wat scheelt in de prijs als je die kan delen door 5 ;)

Dat minpunt van die krassen kan je wel weglaten denk ik, bij de ps3 moet je al echt zeer ruw te werk gaan om krassen te maken aangezien hij de disc zelf opneemt. Bij de ps2 moest je de disc altijd zelf in de lade leggen wat na lange zijd voor krassen zorgde.

Is dat waar dat je krassen kan laten verwijderen van een disc? want San Andreas staat bij mij vol krassen en wil zo wel eens vastlopen :-(

Ik weet zelf ook nog niet wat ik ga doen ik denk een disc kopen, maarja we zien wel als het zover is ^_^ .

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...