Jump to content

Het algemene GTA IV TBoGT + TLaD/EfLC keuze topic


gta master 1

  

48 leden hebben gestemd

  1. 1. Op welke mediadrager ga jij de DLC kopen of heb je al gekocht?

    • Ik download alleen The Balled of Gay Tony.
      1
    • Ik download alleen The Lost and Damned.
      0
    • Ik download beide DLC's.
      6
    • Ik koop Eposides from Liberty City op een disc.
      41


Recommended Posts

Pluspunt voor downloaden: Een iemand kan hem downloaden en zo laten downloaden aan 4 andere vrienden, wat wel wat scheelt in de prijs als je die kan delen door 5 ;)

Dat minpunt van die krassen kan je wel weglaten denk ik, bij de ps3 moet je al echt zeer ruw te werk gaan om krassen te maken aangezien hij de disc zelf opneemt. Bij de ps2 moest je de disc altijd zelf in de lade leggen wat na lange zijd voor krassen zorgde.

Is dat waar dat je krassen kan laten verwijderen van een disc? want San Andreas staat bij mij vol krassen en wil zo wel eens vastlopen :-(

Ik weet zelf ook nog niet wat ik ga doen ik denk een disc kopen, maarja we zien wel als het zover is ^_^ .

Ik heb het vandaag in de stad gedaan maar het kan ook bij Game mania volgens mij.

Grand Theft auto Vice city & III deden het haast niet meer en als ze het deden liepen ze altijd vast na 5 min en nu doen ze het weer prima :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 50
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Kenny-Petrovic

    8

  • gta master 1

    7

  • Nissan

    3

  • Fezz

    3

Maaruh,

Als ik nou EFLC (disc) koop, dan kan ik toch nog steeds niet: De wapens van TBoGT TLaD "Tegelijk" dragen?

En al die auto's/motor's van beide in 1 keer zien rondrijden.

Dan zou ik dus voor de wapens/auto's van TBoGT TBoGT erin moet doen, en voor de wapens/auto's van TLaD TLaD erin moeten doen?

Link to comment
Delen op andere websites

Maaruh,

Als ik nou EFLC (disc) koop, dan kan ik toch nog steeds niet: De wapens van TBoGT TLaD "Tegelijk" dragen?

En al die auto's/motor's van beide in 1 keer zien rondrijden.

Dan zou ik dus voor de wapens/auto's van TBoGT TBoGT erin moet doen, en voor de wapens/auto's van TLaD TLaD erin moeten doen?

TBOGT & TLAD staan op 1 schijf!

Link to comment
Delen op andere websites

Maaruh,

Als ik nou EFLC (disc) koop, dan kan ik toch nog steeds niet: De wapens van TBoGT TLaD "Tegelijk" dragen?

En al die auto's/motor's van beide in 1 keer zien rondrijden.

Dan zou ik dus voor de wapens/auto's van TBoGT TBoGT erin moet doen, en voor de wapens/auto's van TLaD TLaD erin moeten doen?

dat kon al niet toch ?

Link to comment
Delen op andere websites

Maaruh,

Als ik nou EFLC (disc) koop, dan kan ik toch nog steeds niet: De wapens van TBoGT TLaD "Tegelijk" dragen?

En al die auto's/motor's van beide in 1 keer zien rondrijden.

Dan zou ik dus voor de wapens/auto's van TBoGT TBoGT erin moet doen, en voor de wapens/auto's van TLaD TLaD erin moeten doen?

dat kon al niet toch ?

Maar als EFLC op één schijf staat, kan je toch al die features tegelijk gebruiken?

Of zit er dan een menu in? Waardoor je kan switchen tussen TBoGT en TLaD

Bewerkt: door j0uk3
Link to comment
Delen op andere websites

Maaruh,

Als ik nou EFLC (disc) koop, dan kan ik toch nog steeds niet: De wapens van TBoGT TLaD "Tegelijk" dragen?

En al die auto's/motor's van beide in 1 keer zien rondrijden.

Dan zou ik dus voor de wapens/auto's van TBoGT TBoGT erin moet doen, en voor de wapens/auto's van TLaD TLaD erin moeten doen?

dat kon al niet toch ?

Maar als EFLC op één schijf staat, kan je toch al die features tegelijk gebruiken?

Of zit er dan een menu in? Waardoor je kan switchen tussen TBoGT en TLaD

wie weet

Link to comment
Delen op andere websites

Maar als EFLC op één schijf staat, kan je toch al die features tegelijk gebruiken?

Of zit er dan een menu in? Waardoor je kan switchen tussen TBoGT en TLaD

Het is niet omdat het op één schijf staat dat het één game wordt, je hebt altijd de keuze tussen of te wel TLaD spelen, of te wel TBoGT. De features van de beide zijn niet in één beschikbaar. Bij het opstarten van EfLC zal je moeten kiezen tussen artwork van TLaD of TBoGT om één op te starten. Wanneer je saves hebt bij beide kan je die tijdens het spele van mekaar laden :) .

Link to comment
Delen op andere websites

Het is gewoon of je je console vertrouwd of niet. Bij de Xbox was het zo dat het slimmer was om het op Disc te komen voor als dat ding kapot zou gaan. Ik denk dat dit ook opgaat voor de PC en de PS3 :).

Het wordt op je PSN account opgeslagen bij de PS3 als je download, dus als er iets misgaat kun je het zo weer downloaden.

Pluspunt voor downloaden: Een iemand kan hem downloaden en zo laten downloaden aan 4 andere vrienden, wat wel wat scheelt in de prijs als je die kan delen door 5 ;)

Dat minpunt van die krassen kan je wel weglaten denk ik, bij de ps3 moet je al echt zeer ruw te werk gaan om krassen te maken aangezien hij de disc zelf opneemt. Bij de ps2 moest je de disc altijd zelf in de lade leggen wat na lange zijd voor krassen zorgde.

Is dat waar dat je krassen kan laten verwijderen van een disc? want San Andreas staat bij mij vol krassen en wil zo wel eens vastlopen :-(

Ik weet zelf ook nog niet wat ik ga doen ik denk een disc kopen, maarja we zien wel als het zover is ^_^ .

Die wou ik er wel bijzetten, maar PSN sharing is illegaal,en aangezien ik weet dat de admins op dit forum erg overdreven kunnen reageren op illegalen dingen, zette ik het er maar niet bij.

En ja, je kan inderdaad krassen laten verwijderen. Dan wordt er een laagje spul opgedaan. kost ongeveer 5 euro per stuk (Ligt aan de winkel), maar het is nooit gegarandeerd goed en helemaal bij Blu-ray werkt het niet altijd.

Bewerkt: door gta master 1
Link to comment
Delen op andere websites

ff een vraagje als je een nieuw spel in de ps3 doet moet die dat spel altijd eerst instaleren moet die dan met gta episodes from liberty city 2 keer instaleren ?

ik weet niet als dat met de xbox ook zo gaat

Ontwikkelaars kunnen nu steeds beter met de PS3 omgaan en installatie is meestal niet meer nodig.

Het is nog niet bekend of je Grand Theft Auto: Episodes From Liberty city op de PS3 moet installeren.

Link to comment
Delen op andere websites

ff een vraagje als je een nieuw spel in de ps3 doet moet die dat spel altijd eerst instaleren moet die dan met gta episodes from liberty city 2 keer instaleren ?

ik weet niet als dat met de xbox ook zo gaat

Ontwikkelaars kunnen nu steeds beter met de PS3 omgaan en installatie is meestal niet meer nodig.

Het is nog niet bekend of je Grand Theft Auto: Episodes From Liberty city op de PS3 moet installeren.

Nop, want niemand heeft het kunnen testen :bonk:

Link to comment
Delen op andere websites

ff een vraagje als je een nieuw spel in de ps3 doet moet die dat spel altijd eerst instaleren moet die dan met gta episodes from liberty city 2 keer instaleren ?

ik weet niet als dat met de xbox ook zo gaat

Ontwikkelaars kunnen nu steeds beter met de PS3 omgaan en installatie is meestal niet meer nodig.

Het is nog niet bekend of je Grand Theft Auto: Episodes From Liberty city op de PS3 moet installeren.

Ik heb eerlijk gezegd ook niet echt probleem met een installatie van een kwatiertje max. Het is maar éénmalig.

Link to comment
Delen op andere websites

AeroCool (gast)

ik ga hem downloaden

het is goedkoper

en ik brand hem als ik hem heb op een dvd + RW

en als de disc kapot is kan ik hem zo weer downloaden

maar ik ga hem niet weg geven

als ze dat vragen zegt download hem zelf maar voor €20

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...