Jump to content

Het algemene GTA IV TBoGT + TLaD/EfLC keuze topic


gta master 1

  

48 leden hebben gestemd

  1. 1. Op welke mediadrager ga jij de DLC kopen of heb je al gekocht?

    • Ik download alleen The Balled of Gay Tony.
      1
    • Ik download alleen The Lost and Damned.
      0
    • Ik download beide DLC's.
      6
    • Ik koop Eposides from Liberty City op een disc.
      41


Recommended Posts

Aangezien ik ze zeker allebei wil is de keuze snel gemaakt, ik kies voor de schijf. :Y

offtopic: Ik heb een rare bug op de eerste pagina van dit topic, alles staat in vetgedrukt zelfs mijn naam onderaan staat in vetgedrukt... :7

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 50
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Kenny-Petrovic

    8

  • gta master 1

    7

  • Nissan

    3

  • Fezz

    3

Het is gewoon of je je console vertrouwd of niet. Bij de Xbox was het zo dat het slimmer was om het op Disc te komen voor als dat ding kapot zou gaan. Ik denk dat dit ook opgaat voor de PC en de PS3 :).

Het wordt op je PSN account opgeslagen bij de PS3 als je download, dus als er iets misgaat kun je het zo weer downloaden.

Dat bedoelde ik niet gta master 1 :7.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb Episodes from Liberty City besteld bij de Free Record Shop. Kortom: op een disc.puh2.gif

Dat meen je niet :bonk: . Ik heb hem al, (Xbox 360) en ik kan jullie verzekeren dat jullie de komende maanden weer helemaal GTA verslaafd zullen zijn ;).

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb Episodes from Liberty City besteld bij de Free Record Shop. Kortom: op een disc.puh2.gif

Dat meen je niet crazy.gif . Ik heb hem al, (Xbox 360) en ik kan jullie verzekeren dat jullie de komende maanden weer helemaal GTA verslaafd zullen zijn knipoog.gif.

Ben ik al...schater.gif

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zal hem eerst downloaden of hij leuk is, enkele missies doen en dan ga ik wel even langs de Bart Smit en dan haal ik hem wel even voor €29,95.

@BTW: Waarom gaat deze discussie alleen over de PS3 en Xbox 360?

Link to comment
Delen op andere websites

Gedownload. Waarom? Wisselt makkelijker van multiplayer, hoef nu niet steeds de disc te gaan verwisselen als ik van IV:MP naar TBOGT:MP wil. Gemak dient de mens. :sigaar:

Mja als ik EFCL heb wil ik geen IV mp meer spelen bloos.gif

Link to comment
Delen op andere websites

De disc is een apart spel en je hebt niet de oude GTA IV radio erbij. Dus daarom ga ik hem waarschijnlijk nog een keer legaal downloaden voor de PC.

Ik heb juist gehoord dat je de 3 radiostations extra krijgt en de oude uit GTA IV.

@Cuban Gangster

Wat dan? :{

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb juist gehoord dat je de 3 radiostations extra krijgt en de oude uit GTA IV.

Toch niet, in EfLC heb je nekel de radiozeners van de uitbreidingen, maar wel allemaal tegelijk terwijl je, wanneer je het download, je naar de muziek van IV kan luisteren en van die desbetreffende DLC...

Link to comment
Delen op andere websites

De disc is een apart spel en je hebt niet de oude GTA IV radio erbij. Dus daarom ga ik hem waarschijnlijk nog een keer legaal downloaden voor de PC.

Ik heb juist gehoord dat je de 3 radiostations extra krijgt en de oude uit GTA IV.

@Cuban Gangster

Wat dan? :{

Je krijgt de radiostations uit GTA IV, maar dan met andere liedjes. De liedjes van GTA IV komen dan ook niet terug in EFLC.

Ik heb dit spel al voor de XBox 360, maar denk eraan om hem in te gaan ruilen voor de PS3 versie. Kan ik ook eens in HD spelen en op internet...

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...