Jump to content

Het algemene GTA IV TBoGT + TLaD/EfLC keuze topic


gta master 1

  

48 leden hebben gestemd

  1. 1. Op welke mediadrager ga jij de DLC kopen of heb je al gekocht?

    • Ik download alleen The Balled of Gay Tony.
      1
    • Ik download alleen The Lost and Damned.
      0
    • Ik download beide DLC's.
      6
    • Ik koop Eposides from Liberty City op een disc.
      41


Recommended Posts

Ik dacht net ineens 'Shit.. ' toen ik las dat de GTA IV radio stations er bij Episodes from Liberty City niet bij zitten, aangezien ik EfLC al ge-preordered heb...

Toen realiseerde ik me ineens dat ik eigenlijk helemaal NOOIT de radio aan heb staan in GTA IV, dus boeiend :puh:

Voordat je een keuze maakt op basis van die radio... Even nadenken of je in IV de radio wel eens gebruikt!!!

Zou het trouwens kunnen dat de originele radio stations van GTA IV op de PS3 en/of PC wel gewoon terugkomen? Dus dat EfLC op de Xbox toch verschilt van de PC en PS3 versie? Ik snap dat het onwaarschijnlijk is, maar die mogelijkheid is er op zich wel toch?

Ik bedoel eigenlijk: Er is toch nog niet door Rockstar gezegd dat dit op de PC en PS3 versie hetzelfde zal zijn als op de Xbox versie?

EDIT@Hieronder: :7 Ja, je kunt het me best aanraden :puh: Ik kan nu toch al niet meer terug, heb al betaald en alles :puh::7 Niet dat ik het anders zou doen als ik dit al wist hoor :puh:

Bewerkt: door Mythbuster
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 50
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Kenny-Petrovic

    8

  • gta master 1

    7

  • Nissan

    3

  • Fezz

    3

Zou het trouwens kunnen dat de originele radio stations van GTA IV op de PS3 en/of PC wel gewoon terugkomen? Dus dat EfLC op de Xbox toch verschilt van de PC en PS3 versie? Ik snap dat het onwaarschijnlijk is, maar die mogelijkheid is er op zich wel toch?

Ik bedoel eigenlijk: Er is toch nog niet door Rockstar gezegd dat dit op de PC en PS3 versie hetzelfde zal zijn als op de Xbox versie?

Hmm, dat lijkt me onwaarschijnlijk aangezien het gewoon een port word van de Xbox 360 versie. Maar je weet het natuurlijk nooit zeker, het kan zomaar zijn dat Rockstar Games er wat extra dingen aan toevoegt. Het zou dus best kunnen maar dan zou het weer niet eerlijk zijn tegenover de Xbox 360 gamers.

Ik heb zelf op de dag van de release van GTA EFLC en TBGT de disk gekocht aangezien ik op dat moment niet over Xbox Live Gold beschikte en ook geen MS points had. EFLC bevat een aantal nieuwe radiozenders plus een informatie boekje. Ik had hem best willen downloaden aangezien mij dat makkelijker leek maar dat kon dus niet, de disk bevalt me ook en ik raad het je ook zeker aan om hem te kopen. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

De disc is een apart spel en je hebt niet de oude GTA IV radio erbij. Dus daarom ga ik hem waarschijnlijk nog een keer legaal downloaden voor de PC.

Ik heb juist gehoord dat je de 3 radiostations extra krijgt en de oude uit GTA IV.

@Cuban Gangster

Wat dan? :{

Je krijgt de radiostations uit GTA IV, maar dan met andere liedjes. De liedjes van GTA IV komen dan ook niet terug in EFLC.

Ik heb dit spel al voor de XBox 360, maar denk eraan om hem in te gaan ruilen voor de PS3 versie. Kan ik ook eens in HD spelen en op internet...

Bedankt, ik heb het in de hoofdpost aangepast.

Link to comment
Delen op andere websites

DLC, ofcourse. Nee maar ik heb dlc want ik had eerst TLAD en ik wist niet dat er nog DLC zou komen van gta ds ja dan zo en dlc is goedkoper

Dat klopt niet

The Lost and Damned 1600 microsoft points (ong €20,-)

The Ballad of Gay Tony 1600 microsoft points (ong €20,-)

Episodes From Liberty City Bart smit (€25,-)

dus de episodes zijn op het moment goedkoper :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ga de EFLC disc(PC) halen / laten bezorgen.

Als er iets mis mee is kun je altijd terug naar de winkel.

Hoe dat werkt met dlc is de vraag.

Ik weet ook niet of dat GfWL te vertrouwen is.

Tot nu toe zijn alle PC games, die ik gespeeld heb, op een disc geweest.

Ik zie geen reden / voordelen om nu te gaan downloaden.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...