coldbeard Geplaatst: 24 februari 2010 Rapport Share Geplaatst: 24 februari 2010 hallo ik heb gezocht maar ik kan niet vinden klopt het dat als je bijvoorbeeld heel hard rijd en dan stop dat op die plek dan nog niet alles klaar is met de graphics want eerst komen de muren bij en dan wat details n dan de weg??/ ik speel het op een xbox Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jvj Geplaatst: 24 februari 2010 Rapport Share Geplaatst: 24 februari 2010 hallo ik heb gezocht maar ik kan niet vinden klopt het dat als je bijvoorbeeld heel hard rijd en dan stop dat op die plek dan nog niet alles klaar is met de graphics want eerst komen de muren bij en dan wat details n dan de weg??/ ik speel het op een xbox Dit heb ik bij de GTAIV op de pc heel soms, als ik heel snel rijd, vooral op Dukes Boulevard. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
coldbeard Geplaatst: 24 februari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 24 februari 2010 na ik heb het altijd en wat me ook opvalt is dat het helemaal niet echt mooi is alleeen van dicht bij maar als ik wat in de verte kijk is het echt wazig en de schaduwen zijn ook lelijk xD Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fezz Geplaatst: 24 februari 2010 Rapport Share Geplaatst: 24 februari 2010 Alles moet gewoon nog effe laden. Omdat je daar sneller bent dan de game laadt zie je nog niet alles, dat is hetzelfde als je teleporteerd naar een plek ver van je af. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PrioX Geplaatst: 24 februari 2010 Rapport Share Geplaatst: 24 februari 2010 (bewerkt) Dit is niet alleen bij TBoGT maar bij alle twee (Episodes/IV) en zo als ik weet bij elke GTA. Dit komt door dat je zo snel rijdt dat het spel geen tijd heeft om zo snel de omgeving te laden.. Als gevolg dat je BV door een huis kan kijken of door de weg Dit is ook het geval als je met een helicopter vliegt EDIT: Dji-unit was me voor Bewerkt: 24 februari 2010 door PrioXCoMBo Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
coldbeard Geplaatst: 24 februari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 24 februari 2010 oke thx guys Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.