marco09 Geplaatst: 24 februari 2010 Rapport Geplaatst: 24 februari 2010 heel veel mensen zeggen dat de boot niet bestuurbaar is. maar dat is ie wel! zelfs op het land is hij bestuurbaar! het werkt met deze hack. Reageren
MrKooKie Geplaatst: 25 februari 2010 Rapport Geplaatst: 25 februari 2010 Nice gevonden. Alleen vraag ik me af, of je m.b.v. dit truckje, daadwerkelijk de boot hebt en niet een Bulldog met een andere sprite. Want je ziet je char ook niet op die boot zitten, en ook het instappen ziet er een beetje gebugged uit. Maar overall, nice gevonden! Reageren
marco09 Geplaatst: 25 februari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 25 februari 2010 Nice gevonden. Alleen vraag ik me af, of je m.b.v. dit truckje, daadwerkelijk de boot hebt en niet een Bulldog met een andere sprite. Want je ziet je char ook niet op die boot zitten, en ook het instappen ziet er een beetje gebugged uit. Maar overall, nice gevonden! ik denk het niet want een bulldog kan niet op het water Reageren
Flitskikker Geplaatst: 27 februari 2010 Rapport Geplaatst: 27 februari 2010 Leuk gevonden. Kun je op deze manier ook de helikopter spawnen? Die is ook niet verder in het spel beschikbaar. Reageren
MrKooKie Geplaatst: 28 februari 2010 Rapport Geplaatst: 28 februari 2010 Nice gevonden. Alleen vraag ik me af, of je m.b.v. dit truckje, daadwerkelijk de boot hebt en niet een Bulldog met een andere sprite. Want je ziet je char ook niet op die boot zitten, en ook het instappen ziet er een beetje gebugged uit. Maar overall, nice gevonden! ik denk het niet want een bulldog kan niet op het water Daar heb je een punt inderdaad. Reageren
Lantyz Geplaatst: 1 maart 2010 Rapport Geplaatst: 1 maart 2010 Kun je op deze manier ook de helikopter spawnen? Die is ook niet verder in het spel beschikbaar. Ja, dat kan, maar als je ermee wilt rijden moet je eerst tekst-ID [car88] toevoegen aan het tekstbestand dat je gebruikt. Doe je dit niet, dan crasht het spel als je instapt. Verder is er weinig bijzonders aan de helikopter: hij rijdt als een normale auto met een redelijke topsnelheid en stuurt goed. De wieken verschijnen niet. Ook de Tram kun je laten spawnen, maar alleen in San Andreas. De tram rijdt als een vrachtwagen en kan op lange wegen zeer hoge snelheden halen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.