josie Geplaatst: 18 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 juni 2005 Ik heb de vliegtuig school al gedaan maar ik krijg de para niet automatisch? Weet iemand wanneer ik de para wel automatisch krijg?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jowx Geplaatst: 18 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 juni 2005 Ik heb de vliegtuig school al gedaan maar ik krijg de para niet automatisch?Weet iemand wanneer ik de para wel automatisch krijg?? als je de vliegschool hebt voltooid, en dat heb je geloof ik... Dan krijg je het automatisch als je een vliegtuig of helicopter in gaat. Je krijgt hem niet gewoon als je op straat loopt e.d. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Patje Boem Boem Geplaatst: 18 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 juni 2005 Telkens je in een vliegtuig of helikopter gaat krijg je automatisch een parachute. Je kan hem niet zo kopen of krijgen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jowx Geplaatst: 18 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 juni 2005 Hij heeft z'n antwoord... Laat het rusten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Simsfan88 Geplaatst: 18 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 juni 2005 Telkens je in een vliegtuig of helikopter gaat krijg je automatisch een parachute. Je kan hem niet zo kopen of krijgen. Wel. Er is een plek, ergens in de woestijn (The Desert) waar hij ligt . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
need my speed Geplaatst: 18 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 juni 2005 En in Los Santos op een dak van een gebouw ligt een parashute. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jowx Geplaatst: 18 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 juni 2005 en zo nog 7 andere plaatsen :rolleyes: zie: http://faq.gtasanandreas.nl/index.php?sect...s&name=gun_para Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
josie Geplaatst: 18 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 18 juni 2005 Het probleem is dat ik dus niet automatisch de para krijg. :o Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dri3s Geplaatst: 19 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 juni 2005 Als je aan het vliegen bent met je heli of vliegtuig en je stapt uit moet je hem hebben. Als dit niet zo is :blink: kan ik je ook niet helpen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ViceAgent Geplaatst: 19 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 juni 2005 Lol, op de top van Mount Chiliad ligt er ook een. Pak hem, stap op je Sanchez, en kar vand e berg af. en dan halverwege je parachute openen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.