hoidatwastimmi Geplaatst: 25 februari 2010 Rapport Geplaatst: 25 februari 2010 (bewerkt) Hoi ik ben een film in gta san andreas aan het maken over New Kids On The Block iedereen kent het wel hier is part 1: (Grof Taalgebruik zit er wel in!!) PS: Ze rijden in de film in een Opel Kadet omdat ik geen Opel Manta kon vinden! http://www.youtube.com/watch?v=gpDFcGuLBBE En de mensen die willen weten waar ik het opneem hier snapmap: Klik hier Bewerkt: 25 februari 2010 door hoiikbentimmi
Deluxo Geplaatst: 25 februari 2010 Rapport Geplaatst: 25 februari 2010 Naice! Even een vraagje: welke muziek is dat? Die ben ik al een tijdje aan het zoeken. >>> Door VWO-er: Dat soort vragen horen hier niet thuis, daarvoor moet je in Beeld & Geluid zijn.<<<
BoerBanaan Geplaatst: 25 februari 2010 Rapport Geplaatst: 25 februari 2010 Haha grappig, maar probeer dat schermpje bovenin de volgende keer weg te halen want die is best wel irritant.
hoidatwastimmi Geplaatst: 25 februari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 25 februari 2010 (bewerkt) Haha grappig, maar probeer dat schermpje bovenin de volgende keer weg te halen want die is best wel irritant. ik weet niet hoe dat moet :S oh ja iedere donderdag nieuwe aflevering! Bewerkt: 25 februari 2010 door hoiikbentimmi
TalkingPear Geplaatst: 25 februari 2010 Rapport Geplaatst: 25 februari 2010 Ik vind het er niet echt op lijken: De verkeerde characters. Auto. Alleen hoe ze praten klopt nog wel een beetje maar voor de rest vond ik het filmpje een beetje saai.
Mr. Sugo Geplaatst: 25 februari 2010 Rapport Geplaatst: 25 februari 2010 Ik vind het er niet echt op lijken: De verkeerde characters. Auto. Alleen hoe ze praten klopt nog wel een beetje maar voor de rest vond ik het filmpje een beetje saai. Ze praten niet eens, het is gewoon een beetje text erin plakken Had op z'n minst nog stukjes geluid gebruikt van de series, want ik vind dit er niet eens op lijken.
hoidatwastimmi Geplaatst: 25 februari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 25 februari 2010 Ik vind het er niet echt op lijken: De verkeerde characters. Auto. Alleen hoe ze praten klopt nog wel een beetje maar voor de rest vond ik het filmpje een beetje saai. dat komt nog de tekst enzo maar ik kon geen opel manta vinden weet jij er eentje dan?
Daemon87 Geplaatst: 25 februari 2010 Rapport Geplaatst: 25 februari 2010 Ik miste toch "DE" quote: "Zone grote vuurbal jong....BAM!"
hoidatwastimmi Geplaatst: 25 februari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 25 februari 2010 Ik miste toch "DE" quote: "Zone grote vuurbal jong....BAM!" vergete :S
Michael_Scofield94941 Geplaatst: 25 februari 2010 Rapport Geplaatst: 25 februari 2010 Heel erg goed idee en uitwerking KUTGW !!!
BoerBanaan Geplaatst: 25 februari 2010 Rapport Geplaatst: 25 februari 2010 Heel erg goed idee en uitwerking KUTGW !!! Idd het idee is goed, nu moet je dat idee nog uit weten te werken
Smithie Geplaatst: 26 februari 2010 Rapport Geplaatst: 26 februari 2010 Lol , is eerlijk gezegd best wel grappig , maar is niet zeer professioneel. Het zou veel cooler zijn als je echte 3d modificaties van new kids maakt , zoals hun lichaam enzo. Probeer ook bovenaan dat irritant dingetje weg te doen. Maar voor het algemeen best wel goed , ik zou niet beter kunnen .
goudewup Geplaatst: 26 februari 2010 Rapport Geplaatst: 26 februari 2010 Hier nog een lading kritiek voor je filmpje: (A) De muziek past niet echt, broodje bakpau zou bijv. al veel beter zijn Zoals al eerder was vermeld, dat dingetje bovenin Probeer eens spraak te knippen en plakken van de echte filmpjes, dat zou het al veel mooier maken. Je zou nog wat kunnen werken op je camera posities (ik weet dat dit moelijk is, en het verpest je filpjes nu niet ) Hopen dat je er wat mee kan voor je volgende filmpje Voor de rest was dit al een heel goed begin! KUTGW!
ShelbyGT500 Geplaatst: 27 februari 2010 Rapport Geplaatst: 27 februari 2010 goudewup de muziek zit zelf in new kids dus het past er wel bij en broodje bakpau zit er niet in dus ik vind dit wel beter maar voor de rest heb je wel gelijk.
bLADE` Geplaatst: 28 februari 2010 Rapport Geplaatst: 28 februari 2010 Haha, onprofessioneel maar wel grappig. ;P
Recommended Posts