hoidatwastimmi Geplaatst: 28 februari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 28 februari 2010 Haha, onprofessioneel maar wel grappig. ;P ty in aflevering 2 ga ik proberen de stemmen eruit te halen maar weet iemand toevallig een opel Manta te vinden??
Michael_Scofield94941 Geplaatst: 28 februari 2010 Rapport Geplaatst: 28 februari 2010 Haha, onprofessioneel maar wel grappig. ;P ty in aflevering 2 ga ik proberen de stemmen eruit te halen maar weet iemand toevallig een opel Manta te vinden?? Dat is er niet voor GTA San Andreas, ik heb al op gtainside en gtagarage gekeken, maar hij is er niet, dus waarschijnlijk bestaat hij niet
hoidatwastimmi Geplaatst: 28 februari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 28 februari 2010 Haha, onprofessioneel maar wel grappig. ;P ty in aflevering 2 ga ik proberen de stemmen eruit te halen maar weet iemand toevallig een opel Manta te vinden?? Dat is er niet voor GTA San Andreas, ik heb al op gtainside en gtagarage gekeken, maar hij is er niet, dus waarschijnlijk bestaat hij niet OMG Precies die coole auto niet :S maar jammer moet ik het met die opel kadet blijven doen
gta_rulez Geplaatst: 28 februari 2010 Rapport Geplaatst: 28 februari 2010 Het is nummer is trouwens 2 Brothers On The 4th Floor - Never Alone.
Recommended Posts