TZG Geplaatst: 25 februari 2010 Rapport Geplaatst: 25 februari 2010 graag een signature van eminem voor hier op het forum, mijn vorige is verwijderd wie o wie maakt er een? Type: signature Stijl: modern Grootte: 500x150 of 100kB, mijn vorige is verwijderd omdat ie te groot was, maar ik heb geen verstand van die groottes enzo, dus als diegene hem gewoon in 500x150 of 100kb wil afleveren, ben ik helemaal blij Voorbeeld: deze, deze, of deze Tekst: Ik wil graag met redelijk kleine letters TZG linksonderin hebben staan Rand: neeh, bah Kleuren: - Render: - Extra: -. alvast bedankt TZG
Royboow Geplaatst: 25 februari 2010 Rapport Geplaatst: 25 februari 2010 graag een signature van eminem voor hier op het forum, mijn vorige is verwijderd wie o wie maakt er een? Type: signature Stijl: modern Grootte: 500x150 of 100kB, mijn vorige is verwijderd omdat ie te groot was, maar ik heb geen verstand van die groottes enzo, dus als diegene hem gewoon in 500x150 of 100kb wil afleveren, ben ik helemaal blij Voorbeeld: deze, deze, of deze Tekst: Ik wil graag met redelijk kleine letters TZG linksonderin hebben staan Rand: neeh, bah Kleuren: - Render: - Extra: -. alvast bedankt TZG I will do it, je kan hem morgen verwachten
TZG Geplaatst: 26 februari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 26 februari 2010 graag een signature van eminem voor hier op het forum, mijn vorige is verwijderd wie o wie maakt er een? Type: signature Stijl: modern Grootte: 500x150 of 100kB, mijn vorige is verwijderd omdat ie te groot was, maar ik heb geen verstand van die groottes enzo, dus als diegene hem gewoon in 500x150 of 100kb wil afleveren, ben ik helemaal blij Voorbeeld: deze, deze, of deze Tekst: Ik wil graag met redelijk kleine letters TZG linksonderin hebben staan Rand: neeh, bah Kleuren: - Render: - Extra: -. alvast bedankt TZG I will do it, je kan hem morgen verwachten dank u
Royboow Geplaatst: 26 februari 2010 Rapport Geplaatst: 26 februari 2010 (bewerkt) Kijk eens, precies 100kb Tekst linksonderin vind ik persoonlijk niet staan, dus heb ik het rechts gezet [img=http://i710.photobucket.com/albums/ww107/Royboow/TZGaanvraag.jpg] Bewerkt: 26 februari 2010 door Royboow
TZG Geplaatst: 26 februari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 26 februari 2010 Kijk eens, precies 100kb Tekst linksonderin vind ik persoonlijk niet staan, dus heb ik het rechts gezet [img=http://i710.photobucket.com/albums/ww107/Royboow/TZGaanvraag.jpg] swa, ik wil niet vervelend doen ofzo, maar dit had ik zelf ook wel kunnen maken. De face van eminem is nu heeel breed, en het is gewoon het plaatje dat verbreed is, met tzg RECHTSonderin. Geen effecten ofzo. Ik vraag het hier op het forum omdat mensen dan hele mooie signatures kunnen maken, wat ik zelf niet kan. Maar dit is wel heel makkelijk.... sorry hoor, maar deze ga ik niet instellen....
Royboow Geplaatst: 26 februari 2010 Rapport Geplaatst: 26 februari 2010 (bewerkt) Kijk eens, precies 100kb Tekst linksonderin vind ik persoonlijk niet staan, dus heb ik het rechts gezet [img=http://i710.photobucket.com/albums/ww107/Royboow/TZGaanvraag.jpg] swa, ik wil niet vervelend doen ofzo, maar dit had ik zelf ook wel kunnen maken. De face van eminem is nu heeel breed, en het is gewoon het plaatje dat verbreed is, met tzg RECHTSonderin. Geen effecten ofzo. Ik vraag het hier op het forum omdat mensen dan hele mooie signatures kunnen maken, wat ik zelf niet kan. Maar dit is wel heel makkelijk.... sorry hoor, maar deze ga ik niet instellen.... Er zitten genoeg effecten in, ik heb er meer dan 10 layers inzitten.. Ik het rood verdiept, het blauw ook, 2x gaussian blur toegevoegd, 1x box blur, een photofilter, tiles en 2x tekst, lichteffect achter de muts, gesmuged Ik begrijp dat je zijn gezicht te breed vind, maar dan moet je grotere plaatjes geven, deze vulde maar de helft van de sig. en ik ga niet met 2 gezichten werken. anders komt het er bij mij totaal niet uit te zien. noem eens wat effecten die jij erin wilt, je mag ook plaatjes geven, Als je bij extra niks neerzet van er moeten mooie effecten in dan doe ik dat ook niet. Misschien dat iemand anders het kan doen. ik doe het niet meer. Bewerkt: 26 februari 2010 door Royboow
TZG Geplaatst: 26 februari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 26 februari 2010 (bewerkt) Kijk eens, precies 100kb Tekst linksonderin vind ik persoonlijk niet staan, dus heb ik het rechts gezet [img=http://i710.photobucket.com/albums/ww107/Royboow/TZGaanvraag.jpg] swa, ik wil niet vervelend doen ofzo, maar dit had ik zelf ook wel kunnen maken. De face van eminem is nu heeel breed, en het is gewoon het plaatje dat verbreed is, met tzg RECHTSonderin. Geen effecten ofzo. Ik vraag het hier op het forum omdat mensen dan hele mooie signatures kunnen maken, wat ik zelf niet kan. Maar dit is wel heel makkelijk.... sorry hoor, maar deze ga ik niet instellen.... Er zitten genoeg effecten in, ik heb er meer dan 10 layers inzitten.. Ik het rood verdiept, het blauw ook, 2x gaussian blur toegevoegd, 1x box blur, een photofilter, tiles en 2x tekst, lichteffect achter de muts, gesmuged Ik begrijp dat je zijn gezicht te breed vind, maar dan moet je grotere plaatjes geven, deze vulde maar de helft van de sig. en ik ga niet met 2 gezichten werken. anders komt het er bij mij totaal niet uit te zien. noem eens wat effecten die jij erin wilt, je mag ook plaatjes geven, Als je bij extra niks neerzet van er moeten mooie effecten in dan doe ik dat ook niet. zie hier een oude signature van mij als bijlage. Gewoon een moderne/strakke stijl. Ik moet zeggen dat ik jou ook wel begrijp. Maar je moet mij ook begrijpen. Ik heb niet veel verstand van die effecten, dus ik kan ook niet zo goed zeggen hoe ik het wil hebben. En snap je dat ik als leek niet zie dat hier allemaal effecten in zijn gevoegd, en het als een verbreed plaatje opvat? ik vind dat je bij mijn oude signature goed ziet dat er veel is aan gedaan, strakke stijl enzo, helicopter op de achtergrond verwerkt, en niet alleen brucie (of is het nou packie?XD) in de sig laat zien. Ik zal trouwens even kijken of ik mijn vorige sig nog kan vinden, die vond ik schitterend, heel strak/modern enzo. Voila, dit is mijn vorige, deze vind ik schitterend, maar is helaas verwijderd. Bewerkt: 26 februari 2010 door TZG
Royboow Geplaatst: 26 februari 2010 Rapport Geplaatst: 26 februari 2010 Kijk eens, precies 100kb Tekst linksonderin vind ik persoonlijk niet staan, dus heb ik het rechts gezet [img=http://i710.photobucket.com/albums/ww107/Royboow/TZGaanvraag.jpg] swa, ik wil niet vervelend doen ofzo, maar dit had ik zelf ook wel kunnen maken. De face van eminem is nu heeel breed, en het is gewoon het plaatje dat verbreed is, met tzg RECHTSonderin. Geen effecten ofzo. Ik vraag het hier op het forum omdat mensen dan hele mooie signatures kunnen maken, wat ik zelf niet kan. Maar dit is wel heel makkelijk.... sorry hoor, maar deze ga ik niet instellen.... Er zitten genoeg effecten in, ik heb er meer dan 10 layers inzitten.. Ik het rood verdiept, het blauw ook, 2x gaussian blur toegevoegd, 1x box blur, een photofilter, tiles en 2x tekst, lichteffect achter de muts, gesmuged Ik begrijp dat je zijn gezicht te breed vind, maar dan moet je grotere plaatjes geven, deze vulde maar de helft van de sig. en ik ga niet met 2 gezichten werken. anders komt het er bij mij totaal niet uit te zien. noem eens wat effecten die jij erin wilt, je mag ook plaatjes geven, Als je bij extra niks neerzet van er moeten mooie effecten in dan doe ik dat ook niet. zie hier een oude signature van mij als bijlage. Gewoon een moderne/strakke stijl. Ik moet zeggen dat ik jou ook wel begrijp. Maar je moet mij ook begrijpen. Ik heb niet veel verstand van die effecten, dus ik kan ook niet zo goed zeggen hoe ik het wil hebben. En snap je dat ik als leek niet zie dat hier allemaal effecten in zijn gevoegd, en het als een verbreed plaatje opvat? ik vind dat je bij mijn oude signature goed ziet dat er veel is aan gedaan, strakke stijl enzo, helicopter op de achtergrond verwerkt, en niet alleen brucie (of is het nou packie?XD) in de sig laat zien. Ik zal trouwens even kijken of ik mijn vorige sig nog kan vinden, die vond ik schitterend, heel strak/modern enzo. Voila, dit is mijn vorige, deze vind ik schitterend, maar is helaas verwijderd. Je kan je oude laten verkleinen in groote, ik denk dat je er dan vanaf bent en hem kan houden
.NightFlower Geplaatst: 26 februari 2010 Rapport Geplaatst: 26 februari 2010 (bewerkt) Ik zal wat proberen Edit; Is misschien wat druk.. Maar lijkt dit je wat? [img=http://img3.imageshack.us/img3/9827/signaturetzg.jpg] Bewerkt: 26 februari 2010 door .NightFlower
TZG Geplaatst: 27 februari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 27 februari 2010 Ik zal wat proberen Edit; Is misschien wat druk.. Maar lijkt dit je wat? [img=http://img3.imageshack.us/img3/9827/signaturetzg.jpg] :O hij is freaking nice! thanks man, ik ga hem gelijk instellen
Recommended Posts