TZG Geplaatst: 25 februari 2010 Rapport Geplaatst: 25 februari 2010 graag een signature van eminem voor hier op het forum, mijn vorige is verwijderd wie o wie maakt er een? Type: signature Stijl: modern Grootte: 500x150 of 100kB, mijn vorige is verwijderd omdat ie te groot was, maar ik heb geen verstand van die groottes enzo, dus als diegene hem gewoon in 500x150 of 100kb wil afleveren, ben ik helemaal blij Voorbeeld: deze, deze, of deze Tekst: Ik wil graag met redelijk kleine letters TZG linksonderin hebben staan Rand: neeh, bah Kleuren: - Render: - Extra: -. alvast bedankt TZG
Royboow Geplaatst: 25 februari 2010 Rapport Geplaatst: 25 februari 2010 graag een signature van eminem voor hier op het forum, mijn vorige is verwijderd wie o wie maakt er een? Type: signature Stijl: modern Grootte: 500x150 of 100kB, mijn vorige is verwijderd omdat ie te groot was, maar ik heb geen verstand van die groottes enzo, dus als diegene hem gewoon in 500x150 of 100kb wil afleveren, ben ik helemaal blij Voorbeeld: deze, deze, of deze Tekst: Ik wil graag met redelijk kleine letters TZG linksonderin hebben staan Rand: neeh, bah Kleuren: - Render: - Extra: -. alvast bedankt TZG I will do it, je kan hem morgen verwachten
TZG Geplaatst: 26 februari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 26 februari 2010 graag een signature van eminem voor hier op het forum, mijn vorige is verwijderd wie o wie maakt er een? Type: signature Stijl: modern Grootte: 500x150 of 100kB, mijn vorige is verwijderd omdat ie te groot was, maar ik heb geen verstand van die groottes enzo, dus als diegene hem gewoon in 500x150 of 100kb wil afleveren, ben ik helemaal blij Voorbeeld: deze, deze, of deze Tekst: Ik wil graag met redelijk kleine letters TZG linksonderin hebben staan Rand: neeh, bah Kleuren: - Render: - Extra: -. alvast bedankt TZG I will do it, je kan hem morgen verwachten dank u