Jump to content

muis???

Dimi0010

Recommended Posts

Hallo ik heb San Andres op de computer en ik heb het een heele tijd goed kunne spele tot vandaag...

Als ik het opstart en ik wil in het menu gaan beweegt mijn muis automatisch naar boven en gaat zo alles af start new game.. Options... en zo maar sneller en sneller weet iemand hoe ik dit kan verhelpen?Ik kan zelf San Andreas niet meer spelen want mijn mannetje beweegt ook automatisch.. Alvast bedankt dimitri

Delen op andere websites

Ja,alles is in orde met mijn muis bij windows kan ik er goed mee werken en vind ik er geen problemen van als ik gewoon gta Sa opstart begint het gewoon heel het scherm het menu,alles af te gaan new game enzo..en het stopt ook niets als ik de muis uitrek..Hoe kan ik dit maken?Dimitri :(

Delen op andere websites

mischien een rare vraag maar heb je zo'n stuur wiel ?

ik had dat en bij nfsu ging die dat ook doen trekte ik die usb er uit en hij dee normaal ?

is dit het mischien ?

Bewerkt: door adman
Delen op andere websites

Merci de joycstik zat in en daar door kwamen die problemen dus nu is het opgelost merci maar ik zit nog met 1 vraag hoe houd je 2 wapens vast bij SA ???

ik zou niet weten hoe je dat doet en ik zie het ook nergens bij de controls staan bedankt dimitri

Delen op andere websites

hoe houd je 2 wapens vast bij SA ???

Ik heb zo'n vermoede dat dezelfde regels bijna hetzelfde zijn als op de ps2, en als je dan 2 wapens wilt vasthouden, moet je dat verdienen. Je hebt als het ware een M4, en als je daar dan vele mee schiet krijg je een balkje te zien in beeld, als die helemaal vol is, dan kan je met 2 wapens schieten en zo gaat dat met alle wapens, je moet er dus gewoon veel mee schieten om ervaring op te doen.

Delen op andere websites

Ja ik had bij die ammo winkel schieten gedaan en er kwam bij me op dat ik 2 geweren kon vasthouden nu maar ik zou niet wete hoe ik dat zou doen mijn skill moet normaal genoeg hoog genoeg zijn voor dit te kunne kan iemand me helpen???

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...