hendrik14 Geplaatst: 25 februari 2010 Rapport Geplaatst: 25 februari 2010 Ik had een mod gedownload bij een zeer goeie concurrent van GTAForum (onze duitse freunden) namelijk de mod GTA United, maar daarvoor heb ik wel versie 1.0 nodig om een game te laden en dus het spel te spelen, kan ik dit oplossen door gta eerst te downgraden en dan weer opnieuw te installeren? (http://www.gtainside.com/en/download.php?do=comments&cat=299&start=0&id=16127&orderBy=downloads) GReetz Reageren
Beagle Geplaatst: 25 februari 2010 Rapport Geplaatst: 25 februari 2010 Als je hem weer opnieuw installeert heb je weer versie 2, dus je kan gewoon San Andreas installeren en downgraden en daarna United erop zetten. Reageren
hendrik14 Geplaatst: 25 februari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 25 februari 2010 Als je hem weer opnieuw installeert heb je weer versie 2, dus je kan gewoon San Andreas installeren en downgraden en daarna United erop zetten. Heb em dus opnieuw geinstaleerd, toen wou ik downgraden maar toen zei ie: unknown version dat was met de no-cd crack toen ik de officiele er weer op deed zei ie 'nothing to do! The files are already updated' maar GTA United doet et nog niet. Dus nu vraag ik mij af: What to do now?! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.