BoerBanaan Geplaatst: 25 februari 2010 Rapport Share Geplaatst: 25 februari 2010 Trouwens Hannes, groen staat je ook erg goed Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
AeroCool (gast) Geplaatst: 25 februari 2010 Rapport Share Geplaatst: 25 februari 2010 lol maar Hanneswasco het was super leuk om bij jou in de clan te zitten vond het al erg jammer toen de clan stopte en nu helemaal jammer dat jij stopt maar ja RL gaat voor alles ik hoop dat alles goed komt in RL Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
vice infernusX Geplaatst: 25 februari 2010 Rapport Share Geplaatst: 25 februari 2010 (bewerkt) Hanneswasco je was een goede mod hopelijk zien we je weer snel op het forum Bewerkt: 25 februari 2010 door vice infernusX Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TomHagen Geplaatst: 25 februari 2010 Rapport Share Geplaatst: 25 februari 2010 Jammer, Hanne. Hopelijk blijf je een beetje actief als Megalidje. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nick_Kerkwijk Geplaatst: 25 februari 2010 Rapport Share Geplaatst: 25 februari 2010 Ah jammer Hannes.. Maar je hebt het goed gedaan en ons goed geholpen. Succes met wat je ook gaat doen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 25 februari 2010 Rapport Share Geplaatst: 25 februari 2010 We zullen je missen Hannes . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sandra Geplaatst: 25 februari 2010 Rapport Share Geplaatst: 25 februari 2010 Jammer Hannes Bedankt voor je inzet die je hebt gegeven en ik hoop dat je nog actief blijft als Megalid! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TomFurga Geplaatst: 25 februari 2010 Rapport Share Geplaatst: 25 februari 2010 Hannes, veel succes bij je nieuwe bezigheden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mythbuster Geplaatst: 25 februari 2010 Rapport Share Geplaatst: 25 februari 2010 (bewerkt) Jammer Hannes.. Veel succes IRL :/ Je was altijd een goede moderator! *hoopt dat de persoonlijke omstandigheden niet verschrikkelijk zijn :|* Bewerkt: 25 februari 2010 door Mythbuster Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dieko Geplaatst: 25 februari 2010 Rapport Share Geplaatst: 25 februari 2010 HANNES NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE Je was een goede moderator Hannes echt waar Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Remcconen Geplaatst: 25 februari 2010 Rapport Share Geplaatst: 25 februari 2010 Hannes, bedankt voor je inzet. Veel succes met je RL leven. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 26 februari 2010 Rapport Share Geplaatst: 26 februari 2010 De persoonlijke omstandigheden zijn niet in mijn privé leven, het zijn persoonlijk omstandigheden op het forum. Het heeft dus niets met mijn echte leven te maken. Het is maar je het weet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Deluxo Geplaatst: 26 februari 2010 Rapport Share Geplaatst: 26 februari 2010 Hannes, je was een goede mod die zijn werk goed deed. Ik begrijp je zet. Succes in reallife. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MegaPilot Geplaatst: 26 februari 2010 Rapport Share Geplaatst: 26 februari 2010 De persoonlijke omstandigheden zijn niet in mijn privé leven, het zijn persoonlijk omstandigheden op het forum. Het heeft dus niets met mijn echte leven te maken. Het is maar je het weet. Jammer dat dit niet openbaar gemaakt wordt, achja, wss een reden die de crew in een verkeerd daglicht kan stellen...of het wordt verzwegen om Hanneswaso niet in een verkeerd daglicht te stellen. Het ga je goed, Hanneswaso. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA-Freak2 Geplaatst: 26 februari 2010 Rapport Share Geplaatst: 26 februari 2010 Spijtig dat je stopt met modereren... Hopelijk blijf je nog actief als ML. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.