Pesimist Geplaatst: 25 februari 2010 Rapport Geplaatst: 25 februari 2010 Hallo jongens wie kan me helpe ik heb mijn pc al een jaar hij is net over de garantie als ik hem opstart staat er compact met blauwe strepen en na microsoft komt er zwarte scherm Reageren
wesley123 Geplaatst: 25 februari 2010 Rapport Geplaatst: 25 februari 2010 ja en hoe wouden we je hiermee gaan helpen dan? geef eens wat meer info Reageren
007 Harings Geplaatst: 25 februari 2010 Rapport Geplaatst: 25 februari 2010 ja wat meer info zal handig zijn bv: Wat voor pc? (naam en nummer) Wat heb je voor het laatst gedaan op de pc? Had je virussen op pc? enz... Reageren
Hayte Geplaatst: 25 februari 2010 Rapport Geplaatst: 25 februari 2010 Hoelang wacht je met dat zwarte scherm? Had dat Compact scherm altijd al blauwe strepen? Reageren
Pesimist Geplaatst: 26 februari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 26 februari 2010 sorry voor zo weinig info het is omdat ik niet op mn pc kan het begon toen ik in de ochtend mn pc aan deed toen stond pc is fout afgesloten de laatste keer en toen ging die wel aan en daarna ging die na 15min uit. en toen starte ik hem opnieuw op en toen was die compaq opstart scherm met strepe mn videokaart is 512mb 3.2gh het is eencompaq en ik heb geen een virus en ik h typ dit allemaal op de ps3 Reageren
wesley123 Geplaatst: 26 februari 2010 Rapport Geplaatst: 26 februari 2010 ja hallo, wat wil je nu dat wij gaan doen dan? Weet jij aan hoeveel dingen dat kan liggen? veel te veel om op te noemen Wees aub nou eens duidelijk, leg eens duidelijk uit wat het probleem is en geef eens fatsoenlijk info, want zo schieten we ook niks op, en dat heb ik je al vele malen eerder gezegt. Reageren
Pesimist Geplaatst: 27 februari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 27 februari 2010 (bewerkt) ok het probleem is dat als ik me pc opstart het is een compaq die compaq is met blauwe dikke strepen en daarna komt er zwart scherm en soms ook tekentjes en daarna komt er microsoft corporation en daarna blijft de scherm hele tijd zwart ik heb het met een andere monitor getest en het blijft hetzelde.zeg maar wat jullie moet wete.het is dat ik niet op mn pc . Bewerkt: 27 februari 2010 door musii42 Reageren
wesley123 Geplaatst: 27 februari 2010 Rapport Geplaatst: 27 februari 2010 komt er een error? Welke tekens? Systeem specs? Wat is het laatst geinstalleert? Heb je al in veilige modus geprobeert te starten? Reageren
Hayte Geplaatst: 27 februari 2010 Rapport Geplaatst: 27 februari 2010 Veilige modus kom je door na het Compaq scherm meteen op F8 te rammen, en dan veilige modus te kiezen. Reageren
Pesimist Geplaatst: 28 februari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 28 februari 2010 Er komt geen error Er zijn tekens en letters witte met zwarte acthergrond De syteem specs zijn zo videokaart is 512mb proccesor 3.22ghz windows vista home premium 3gig ram ik had het laatst lord of the rings online ginstalleerd 3 maanden gelede en veilige modus werkt soms wel soms niet ? en k ben vandaag naar een computermaker gegaan hij zegt dat me hardescijf kapot is maar ik weet het niet zeker het is een harde schijf van 500gig Reageren
TomFurga Geplaatst: 28 februari 2010 Rapport Geplaatst: 28 februari 2010 en k ben vandaag naar een computermaker gegaan hij zegt dat me hardescijf kapot is maar ik weet het niet zeker het is een harde schijf van 500gig Iemand die er naar gekeken heeft kan het beter beoordelen dan wij hier op afstand. En een HD van 500gig kan toch ook kapot gaan? Reageren
flippie13 Geplaatst: 28 februari 2010 Rapport Geplaatst: 28 februari 2010 De grootte van jouw hardeschijf is niet het probleem Als je toevallig nog een andere harde schijf ergens hebt liggen kan je evt. proberen daarmee je computer op te starten. Misschien kan een computermonteur nog de laatste bestanden van je harde schijf toveren, maar ik vrees dat er niet bepaald veel licht is voor je hardeschijf Reageren
Pesimist Geplaatst: 28 februari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 28 februari 2010 (bewerkt) jammer zeg maar dankje en het ergste is dat de pc net 1 week uit de garantie is mediamarkt ja inderdaad handig effe met een andere hardeshjif probere maar waar vind ik die sofware op windows te instalere op mn nieuwe hd????? Bewerkt: 28 februari 2010 door musii42 Reageren
Emaitroy Geplaatst: 28 februari 2010 Rapport Geplaatst: 28 februari 2010 jammer zeg maar dankje en het ergste is dat de pc net 1 week uit de garantie is mediamarkt ja inderdaad handig effe met een andere hardeshjif probere maar waar vind ik die sofware op windows te instalere op mn nieuwe hd????? Je kan ook gewoon je hdd leeg maken of een lege hdd erin stoppen en dan kijken of hij het dan doet, zo ja dan zet je gewoon met je cd windows er weer op en dan doet ie 't weer. Belangrijke bestanden kun je altijd op een andere partitie of ander station zetten. succes Reageren
Pesimist Geplaatst: 28 februari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 28 februari 2010 ja maar hoe zit het met windows die ik op de nieuwe hd moet gooie dan moet ik weer zoveel geld aan dat geve Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.