Niiek Geplaatst: 25 februari 2010 Rapport Share Geplaatst: 25 februari 2010 Hoi, In bahama mamas vindt je op de bar helemaal links een lavalamp, en wat er in zit doet me sterk denken aan het geslachtsdeel van een man.. Foto volgt nog Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
vice infernusX Geplaatst: 25 februari 2010 Rapport Share Geplaatst: 25 februari 2010 (bewerkt) dat ga ik evve nachecken Bewerkt: 26 februari 2010 door vice infernusX Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dieko Geplaatst: 25 februari 2010 Rapport Share Geplaatst: 25 februari 2010 dat ga ik evve nachecken Eet jij geslachtsdelen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flokkert Geplaatst: 26 februari 2010 Rapport Share Geplaatst: 26 februari 2010 dat ga ik ook ff na checken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
vice infernusX Geplaatst: 26 februari 2010 Rapport Share Geplaatst: 26 februari 2010 (bewerkt) dat ga ik evve nachecken Eet jij geslachtsdelen? wat ik bedoel dat ik de missie Boulevard baby overga doen en die lavalamp vinden edit: oh je bedoelt de smiley ik heb per ongeluk de verkeerde gedaan ik verander hem wel even Bewerkt: 26 februari 2010 door vice infernusX Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dutchy3010 Geplaatst: 26 februari 2010 Rapport Share Geplaatst: 26 februari 2010 De Regels: "Zorg altijd voor beeldmateriaal, als je een Easter Egg hebt gevonden" Dus graag beeldmateriaal. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PrioX Geplaatst: 27 februari 2010 Rapport Share Geplaatst: 27 februari 2010 Hier is er een foto van... Op de foto zie je de lava lamp links op de bar staat.. Klik ( Foto ) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 27 februari 2010 Rapport Share Geplaatst: 27 februari 2010 Ik zie er zo eigenlijk niet zo makkelijk een 'geslachtsdeel' in, dat kan aan mij liggen maar er zijn wel meerdere sexuele verwijzingetjes in IV gestopt door R*. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dutchy3010 Geplaatst: 27 februari 2010 Rapport Share Geplaatst: 27 februari 2010 Als je daar al een geslachtsdeel van een man in ziet, dan weet ik niet hoe die van jou eruit ziet. Vind het er totaal niet op lijken... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.