EXIT Geplaatst: 25 februari 2010 Rapport Geplaatst: 25 februari 2010 Hey, na een tijdje niets gedaan te hebben is het voor mij onmogelijk een model in san andreas te krijgen ' ik persoon lijk denk dat men windows 7 ergens schuld heeft. ik heb tot nu toe 2 mannier geprobeert om mijn model in san andreas te zette 1. Med (map editor 2. schiftelijk maar tot nu toe steets error bij het laadscherm van san andreas. iemand nog een idee? Reageren
Beagle Geplaatst: 26 februari 2010 Rapport Geplaatst: 26 februari 2010 Windows 7 zal niet het probleem zijn, want heel veel mensen gebruiken 7 (inclusief mij) en daar lukt het prima. Ik denk dat het aan je model en/of col bestand ligt. Is de col niet te ingewikkeld of te high poly? Reageren
EXIT Geplaatst: 26 februari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 26 februari 2010 het probleem is opgelost. ik weet niet wat het probleem was maar ik heb al mijn beveiligings waarschuwingen van 7 af gezet. en nu blijk ik geen problemen meer te hebben. ook heb ik san andreas in start als ''windows xp'' gezet Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.