FrankDangerz Geplaatst: 26 februari 2010 Rapport Geplaatst: 26 februari 2010 Hallo, ik wil graag een Signature van Eminem. (toevallig dat TZG dat ook net aangevraagd heeft ) Maar ik ben een grote fan van Em, dus vandaar. Type: Signature Stijl: Euh. maak er iets moois van Grootte: Tja gewoon normaal, zoals veel mensen hier hebben. Zelf heb ik namelijk niet zoveel verstand van groottes Natuurlijk wel binnen het limit. Voorbeeld: Dit plaatje.(hier staat Jay-z ook nog bij op, die mag er op blijven ) Als het beter/mooier is om een stuk af te snijden, mag dat gerust Tekst: Frank ( lekker simpel. Doe maar een beetje klein ergens in een hoek, waar het best past ) Rand: Doe maar, als het niet echt staat haal maar weg Kleuren: Euh, kijk maar Veel succes
MidnightMayhem Geplaatst: 26 februari 2010 Rapport Geplaatst: 26 februari 2010 (bewerkt) Hope you like http://i45.tinypic.com/212bf3d.jpg Bewerkt: 26 februari 2010 door MidnightMayhem
FrankDangerz Geplaatst: 27 februari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 27 februari 2010 Yes I do...thank you
Recommended Posts