KJF Geplaatst: 26 februari 2010 Rapport Geplaatst: 26 februari 2010 Mijn xbox crasht nu steeds, het begon toen ik na een tijdje weer gta IV wou spelen, ik had roman gebeld om te gaan bowlen, en toen hij in de auto stapte en ik de hoek om was gereden, freeze'de het beeld en kwamen er soort witte verticale blokjes, dit gebeurde 2x op hetzelfde moment, de volgende dag dacht ik ik ga Prototype spelen, en toen kreeg ik het ook, en tot slot kreeg ik het zelfs toen ik alleen al mijn xbox aanzetten, het lijkt een beetje op de fout in de gegeven afbeelding, alleen niet de tekst en zwarte achtergrond, maar gewoon achtergrond van spel of xbox menu. De afbeelding Weet iemand misschien hoe dit komt, en of ik het nog kan laten maken? (Mijn garantie is al verlopen). Reageren
Kryziek Geplaatst: 26 februari 2010 Rapport Geplaatst: 26 februari 2010 Je kunt proberen het stof eruit te blazen als het erin zit. Als je garantie toch al verlopen is kun je hem miss ook wel open schroeven en en uitblazen. Reageren
Djmaddox Geplaatst: 26 februari 2010 Rapport Geplaatst: 26 februari 2010 Ik had hetzelfde probleem, ik heb hem toen naar Microsoft op kunnen sturen en ik heb een gloednieuwe teruggekregen. Ik had toen geen garantie meer maar ze deden er gelukkig niet moeilijk over. Reageren
TomFurga Geplaatst: 26 februari 2010 Rapport Geplaatst: 26 februari 2010 Je afbeelding geeft het al aan, het is een System Error met het advies om met de XBox Customer Support contact op te nemen. Is die E 79 onderin een foutcode? Dan zou ik die ook vermelden. Reageren
Kryziek Geplaatst: 26 februari 2010 Rapport Geplaatst: 26 februari 2010 Ik eens gezocht naar die E-79 fout. Het blijft een fout te zijn dat er iets mis is met de connectie tussen je hard disc. Probeer daar eens tussen te blazen en/of evt. openschroeven en dan ff kijken. Reageren
ietsAnders0 Geplaatst: 8 maart 2010 Rapport Geplaatst: 8 maart 2010 Hij gaf aan dat hij alleen die blokjes had en niet die error etcetera Wat ik even zou proberen is je HDD/Memorycard eruit halen en dan opnieuw spelen, vaak helpt dit. Reageren
KJF Geplaatst: 9 maart 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 9 maart 2010 Ik ben erachter wat het is, ik heb de Light of dead ik heb contact opgenomen met Microsoft, nu maar wachten op reactie. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.