Jump to content

Xbox doet raar

Recommended Posts

Geplaatst:

Mijn xbox crasht nu steeds, het begon toen ik na een tijdje weer gta IV wou spelen, ik had roman gebeld om te gaan bowlen, en toen hij in de auto stapte en ik de hoek om was gereden, freeze'de het beeld en kwamen er soort witte verticale blokjes, dit gebeurde 2x op hetzelfde moment, de volgende dag dacht ik ik ga Prototype spelen, en toen kreeg ik het ook, en tot slot kreeg ik het zelfs toen ik alleen al mijn xbox aanzetten, het lijkt een beetje op de fout in de gegeven afbeelding, alleen niet de tekst en zwarte achtergrond, maar gewoon achtergrond van spel of xbox menu.

De afbeelding

Weet iemand misschien hoe dit komt, en of ik het nog kan laten maken? (Mijn garantie is al verlopen).

Geplaatst:

Je kunt proberen het stof eruit te blazen als het erin zit.

Als je garantie toch al verlopen is kun je hem miss ook wel open schroeven en en uitblazen.

Geplaatst:

Ik had hetzelfde probleem, ik heb hem toen naar Microsoft op kunnen sturen en ik heb een gloednieuwe teruggekregen. Ik had toen geen garantie meer maar ze deden er gelukkig niet moeilijk over. :)

Geplaatst:

Je afbeelding geeft het al aan, het is een System Error met het advies om met de XBox Customer Support contact op te nemen. Is die E 79 onderin een foutcode? Dan zou ik die ook vermelden.

Geplaatst:

Ik eens gezocht naar die E-79 fout.

Het blijft een fout te zijn dat er iets mis is met de connectie tussen je hard disc.

Probeer daar eens tussen te blazen en/of evt. openschroeven en dan ff kijken.

• 2 weken later...
Geplaatst:

Hij gaf aan dat hij alleen die blokjes had en niet die error etcetera :)

Wat ik even zou proberen is je HDD/Memorycard eruit halen en dan opnieuw spelen, vaak helpt dit.

Geplaatst:

Ik ben erachter wat het is, ik heb de Light of dead :( ik heb contact opgenomen met Microsoft, nu maar wachten op reactie.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...