Jump to content

Photoshop CS3 Extended

Recommended Posts

Geplaatst:

Beste leden,

Ik ben opzoek naar een download waar ik Photoshop CS3 Extended kan downloaden!

Nou denken jullie allemaal vast "OoooohoOOOOHOooohohoohOOHOOOhooHOOHohoOHOHooooohoHHHHHHHHHOooooooohoOOOOoo! Dat mag niet! DAT IS WAREZ!"

Ik ben niet opzoek naar de volle versie! MAAR NAAR EEN TRIAL!

Het klinkt misschien gek, maar ik kan nergends een download vinden! Alles linkt naar de CS4 versie toe!

Misschien vinden jullie iets, in de tussentijd blijf ik zoeken!

Twist

Geplaatst:

Het klinkt misschien gek, maar ik kan nergends een download vinden! Alles linkt naar de CS4 versie toe!

Dit zou een Photoshop CS3 trial moeten zijn. :Y

Geplaatst:

Ook de extended?

Geplaatst:

Ook de extended?

Nee, helaas... Ik heb gezocht, gezocht en gezocht, maar de CS3 Extended versie is in geen velden of wegen meer te bekennen. Welke van de CS3 Extended features die je nodig hebt vind je niet in CS4 Extended?

Geplaatst:

Ook de extended?

Nee, helaas... Ik heb gezocht, gezocht en gezocht, maar de CS3 Extended versie is in geen velden of wegen meer te bekennen. Welke van de CS3 Extended features die je nodig hebt vind je niet in CS4 Extended?

Ik heb een crack voor CS3 en die is betrouwbaar!

Ik ga geen nieuwe crack voor CS4 downloaden, ik wil geen virus, ook niet riskeren!

Maar dan gaan we naar de warez kant van het verhaal dus dit gaat niet werken zo!

>>> Door -Matthijs-: Precies, dus dan houdt het op...<<<

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...