_KoE_Mzungu Geplaatst: 26 februari 2010 Rapport Share Geplaatst: 26 februari 2010 Ik heb sinds een week m'n nieuwe PC met Windows 7 64 bit (Nederlandse versie). Ik heb de nieuwste versie van Adobe Flash Player (versie 10.xxxx). En in principe doet GTA IV het uitstekend, ik haal hoge FPS (65 - 75) met de hoogste instellingen en ook de MultiPlayer doet het uitstekend. Zowel GTA IV als RGSC worden gestart met volledige Administrator bevoegdheden (ik ben tevens de enige gebruiker én Administrator op deze PC). Maar zodra GTA IV is opgestart behoor je normaliter midden in beeld een paar filmpjes te zien van RGSC, bij mij staat daar de melding dat ik Flash Player moet installeren. Zie ook de bijgevoegde screen (gemaakt met Xfire). Graag zou ik hier een oplossing voor willen hebben. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MidnightMayhem Geplaatst: 26 februari 2010 Rapport Share Geplaatst: 26 februari 2010 Ik had dit ook, tot ik Flash Player upgrade net zoals jij. Heb je je computer in tussentijd al eens heropgestart? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
_KoE_Mzungu Geplaatst: 26 februari 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 26 februari 2010 (bewerkt) Ik heb 'm niet ge-upgrade, aangezien dit een nieuwe PC is ben ik direct met de nieuwste versie gestart. Op m'n oude PC had ik waarschijnlijk een oudere versie. Ik zet de PC elke avond uit, als die aan staat. Sinds de installatie van GTA IV is de PC dus een aantal keer opgestart. Edit: Schijnbaar had ik alleen een Flash Player plug-in voor FireFox geïnstalleerd. Hierdoor werd er doodleuk door Adobe gemeld dat ik voorzien was van een Flash Player (alleen voor m'n browser), ze gaf geen informatie over de Flash Player in het algemeen. Uiteindelijk is het gelukt om de Flash Player (nieuwste versie) te installeren en doet GTA IV het weer helemaal. Bewerkt: 28 februari 2010 door _KoE_Mzungu Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.