Jump to content

Flying Rats


---Diablo---

Recommended Posts

Zoals de titel al zegt. Ik heb 'het' GTA IV boek van een vriend geleend. Hier staan ook al de Flying Rats in. Deze ben ik allemaal afgegaan. De plaatsen waar ik er geen een aanvond heb ik opgeschreven.

Toen ik alle eilanden gehad had, ben ik die plaatsen dus afgegaan. Maar nu mis ik er nog maar ééntje. Misschien dat de enige optie is, alles weer langs gaan, maar dat duurt natuurlijk erg lang.

Er zijn vast wel mensen die hier ook last van hebben (gehad). Misschien kunnen jullie tips geven, met degene die jullie over het hoofd zagen, ofzo..

Alles als het maar zinnig is...

Link to comment
Delen op andere websites

Op het 'blijheidsbeeld' heb ik ze allemaal.

Ik vrees dat er niks anders op zit, dan gewoon alles nog een keer langs te gaan.

Het gaat natuurlijk nu wel sneller, omdat er op 199 plekken geen één zit :cya:

P.S. Tips of nummers van de Flying Rats die jij over het hoofd heb gezien, zijn en blijven natuurlijk altijd welkom.

Bewerkt: door ---Diablo---
Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat ik weet welke je gemist hebt ;) Onderaan het Blijheidsbeeld, op een of ander muurtje, zit er namelijk nog een :puh: En die valt natuurlijk niet op, als er 5 van die krengen op het beeld zelf zitten. Op de map zie je dat namelijk never nooit :puh:

Deze duif dus: Klik

Verder inderdaad heel goed kijken op de map waar er twee zitten, dit zie je soms bijna niet. Je kunt, als je het op de PC speelt, ook Simple Native Trainer downloaden en installeren(Google ;), hoef ik je verder niet mee te helpen denk ik, staat allemaal beschreven). Hier zit een functie in waarmee je de duifjes als witte ovaaltjes op je pause menu map zichtbaar worden gemaakt(Pause menu map!!! Dus niet verwachten dat je ze op je radar ziet als ze aan de andere kant van de map zitten...). Ook zul je op je pause menu map moeten inzoomen voordat je die ovaaltjes ziet, je moet best ver inzoomen en dan je hele map af gaan xD

Verder is Deze duif bij mij een hele tijd gewoon niet gespawned. Ik keek steeds op het goede hekje, en er zat niets, heb er (door camera te draaien) achter gekeken: niets..., heb er 20 keer een rocket launcher op geschoten, gebeurde niets. En toch gaf de trainer aan dat die duif er nog zat, en ik hoorde hem soms ook even... Toen ben ik over het hekje heen geklommen, en aan de andere kant zat zoals ik al had gezien, inderdaad geen duif. Toen ik daarna terug over het hekje klom, zat die duif daar ineens vrolijk op het hekje te roe-koe'en :puh:.. Gauw een eind aan gemaakt :puh:

Bewerkt: door Mythbuster
Link to comment
Delen op andere websites

Weet er iemand of er een manier is om op de Ps3 te kunnen nachecken waar er nog zijn?

Ik heb als is op die site gekeken: "www.whattheydonotwantyoutoknow.com" maar die kaart wordt niet geupdate.

En het probleem is dat ik er 5 gemist heb... :7

En nu vooral omdat ik niet weet welke ik gemist heb kan dat echt heel lang gaan duren... :{

Link to comment
Delen op andere websites

Het kan dus het geval zijn dat sommige Flying Rats even niet zichtbaar zijn....

Lekker dan.. ik denk dat er voor mij niks anders op zit dan het allemaal nog eens langs te gaan...

Ik hoop dat ik hem snel tegenkom... :(

Link to comment
Delen op andere websites

Het kan dus het geval zijn dat sommige Flying Rats even niet zichtbaar zijn....

Lekker dan.. ik denk dat er voor mij niks anders op zit dan het allemaal nog eens langs te gaan...

Ik hoop dat ik hem snel tegenkom... :(

Is dat een bug ofso? Misschien zouden ze hem kunnen patchen want ik was namelijk van plan om ook te gaan beginnen met die flying rats. Mooi balen!

Link to comment
Delen op andere websites

Dat zou echt heel erg irritant zijn, als de Flying rat simpelweg soms niet zichtbaar is.

Ik ga ze nu allemaal nog eens af, hopelijk heb ik die één die ik nog zoek dan eindelijk te pakken...

Ik kan leukere dingen opnoemen die er in Gta te doen zijn.. :S

Link to comment
Delen op andere websites

Hartstikke bedankt voor het meedenken iedereen. Maar ik heb het heel ''simpel'' gedaan. Ik ben alles nog eens nagegaan.

Ik begon gewoon op het eiland Alderney helemaal boven aan (de Flying Rat die daar onder de brug zit).

Zo ben ik gewoon helemaal naar beneden gegaan. Gelukkig kwam ik hem al vrij snel tegen. Het was namelijk, volgens Wikigta, Flying Rat nummer 81.

Zie link:

http://nl.wikigta.org/wiki/Flying_Rat_81-90_(GTA_IV)#Flying_Rat_82

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Als je GTA op de pc hebt kan je de overblijvende duiven op de map laten weergeven, door simple native trainer. 0_0

hoe ga je op multiplayer met de simple native trainer??ik krijg dan de foutmelding dat ik niet ben ingelogd op games for windows live terwijl ik wel ingelogd ben..

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...