Jump to content

Rockstar teast GTA V?


Reinier93

Recommended Posts

Als je vanochtend naar www.rockstargames.com/V surfde kreeg je een filmpje van een hamster te zien die op posters uit GTA San Andreas te zien was. (Hamster Love 2)

Misschien vergezocht maar ik vond het toch de moeite waard op te posten :puh:

BRON

Link to comment
Delen op andere websites

Dit is niet fake, kijk naar mijn bron.

Welke bron? de bron bestaat niet (meer). Al die vage gamewebsites nemen allemaal de nieuwsberichten over, maar niemand heeft een screenshot ofzo. Zeer vaag.

Mocht er echt wat bekend zijn en mocht ik wat horen van Rockstar Games dan kan je het natuurlijk op GTAGames.nl lezen.

Link to comment
Delen op andere websites

Dit is niet fake, kijk naar mijn bron.

Ik zou Gamed.nl niet te snel als een "bron" omschrijven, maar inderdaad, in dit geval lijken ze het 'ns bij het rechte eind te hebben (tenminste, wat het filmpje betreft). Er zijn meer mensen die claimen het gezien te hebben. Op het bewuste filmpje op Youtube zijn ook GTA V-reacties uit diverse landen gekomen.

Het doet me een beetje denken aan het eerste "artwork" van GTA III dat DMA Design kort na de release van GTA2 op hun website plaatste:

gallery_536_8_1058.gif

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...