Dieko Geplaatst: 26 februari 2010 Rapport Geplaatst: 26 februari 2010 wat me trouwens ook opvalt, als titel van het filmpje, er staat hampster het knaagdier is in het engels echter afaik gewoon hamster, dit is ook geen gewonte typfout, want de p zit bij geen in de buurt Rockstar? Rockster Reageren
wesley123 Geplaatst: 26 februari 2010 Rapport Geplaatst: 26 februari 2010 wat me trouwens ook opvalt, als titel van het filmpje, er staat hampster het knaagdier is in het engels echter afaik gewoon hamster, dit is ook geen gewonte typfout, want de p zit bij geen in de buurt Rockstar? Rockster O.o die snap ik niet Reageren
GTA-Freak2 Geplaatst: 27 februari 2010 Rapport Geplaatst: 27 februari 2010 Volgens mij is er toch wel een heel grote kans dat de nieuwe GTA maandag (1 maart) wordt voorgesteld. San Andreas én IV werden namelijk ook aangekondigd op dezelfde dag. Ben benieuwd! Reageren
PrioX Geplaatst: 27 februari 2010 Rapport Geplaatst: 27 februari 2010 Het is wel allemaal kort op elkaar dan. Ze hebben net 4 maanden geleden de Episodes uitgebracht voor op de Xbox360.. En 30 Maart komen de Episodes voor PS3/PC. Misschien is dat iets te snel.. al zal het wel SUPER zijn als we Maandag info krijgen over een nieuwe GTA Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 27 februari 2010 Rapport Geplaatst: 27 februari 2010 Het is wel allemaal kort op elkaar dan. Die episodes waren natuurlijk al voor een groot deel af voordat GTA IV zelf gereleased werd, dat weet je omdat er verschillende dingen al in het originele spel zitten die met een mod tevoorschijn getoverd kunnen worden. Daarbij komt dat ze het wel aan kunnen kondigen, dan nog duurt het nog heel lang voordat het spel werkelijk uitkomt. En Rockstar kennende wordt de release dan ook nog eens uitgesteld. Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 27 februari 2010 Rapport Geplaatst: 27 februari 2010 (bewerkt) Ik vind het wel vaag allemaal. De gebruiker die het filmpje geüpload heeft op youtube is 22 jaar oud, maar op haar myspace pagina is ze 16 jaar oud. Of zou Rockstar Games van willekeurige gebruikers de filmpjes plaatsen? @Hieronder, dan begrijp ik het. Bewerkt: 27 februari 2010 door Bierbuikje Reageren
Reinier93 Geplaatst: 27 februari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 27 februari 2010 Ik vind het wel vaag allemaal. De gebruiker die het filmpje geüpload heeft op youtube is 22 jaar oud, maar op haar myspace pagina is ze 16 jaar oud. Of zou Rockstar Games van willekeurige gebruikers de filmpjes plaatsen? Dit filmpje was te downloaden op www.rockstargames.com/v, waarna iemand anders het filmpje op Youtube heeft geupload. Die gebruiker heeft niets met Rockstar te maken. Reageren
harry1985 Geplaatst: 28 februari 2010 Rapport Geplaatst: 28 februari 2010 Ben benieuwd wat ze 1 maart gaan doen. hopelijk gta 5 maar dan mag het nog wel even heel wat maanden duren voordat die er is. Reageren
Leontjuuh-gta Geplaatst: 28 februari 2010 Rapport Geplaatst: 28 februari 2010 Volgens mij krijgen we 1 maart (morgen dus) niks te horen over de nieuwe gta. Ik hoop het wel, maar volgens mij wordt het te kort dag. Reageren
TheJesusOfSuburbia Geplaatst: 28 februari 2010 Rapport Geplaatst: 28 februari 2010 ik heb dat ook gezien Ik dacht ik ga ff kijken. Toen dacht ik mmmm misschien is er wel V toen deed iok dat en toen: HAMSTER! Reageren
vice infernusX Geplaatst: 28 februari 2010 Rapport Geplaatst: 28 februari 2010 ik hoop van wel dat ze 1 maart iets over GTA V laten horen eerst had ik verwacht dat het op de E3 zou worden aangekondigd ze mogen van mij wl de tijd nemen om het te maken hoe mooier hoe beter ViceX Reageren
Alexxxxxxxxxx Geplaatst: 28 februari 2010 Rapport Geplaatst: 28 februari 2010 wat me trouwens ook opvalt, als titel van het filmpje, er staat hampster het knaagdier is in het engels echter afaik gewoon hamster, dit is ook geen gewonte typfout, want de p zit bij geen in de buurt Wat is een hampster Reageren
Nissan Geplaatst: 28 februari 2010 Rapport Geplaatst: 28 februari 2010 Rockstar? Rockster O.o die snap ik niet In GTA Vice City zat een winkel die Rockster Game Store noemde (zoiets dergelijks dan), misschien vergezocht maar er ringelde wel een belletje toen ik hampster zag staan... Reageren
Deluxo Geplaatst: 28 februari 2010 Rapport Geplaatst: 28 februari 2010 wat me trouwens ook opvalt, als titel van het filmpje, er staat hampster het knaagdier is in het engels echter afaik gewoon hamster, dit is ook geen gewonte typfout, want de p zit bij geen in de buurt Wat is een hampster Dat is typische Rockstar-humor typfout. Ik vind het te vaag om het te vertrouwen. Reageren
Sprunk Geplaatst: 28 februari 2010 Rapport Geplaatst: 28 februari 2010 Hampster is in ieder geval niet door Rockstar uitgevonden, het beestje is onder andere bekend van De Hampster Dance. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.