max96 Geplaatst: 8 april 2007 Rapport Geplaatst: 8 april 2007 Bedankt, ik hoop dat ik er geen last meer van zal hebben bij regen enzo Reageren
YoungRob Geplaatst: 17 mei 2007 Rapport Geplaatst: 17 mei 2007 Is er dan geen cheat zodat het nooit gaat regenen???! Reageren
BaasB Geplaatst: 17 mei 2007 Rapport Geplaatst: 17 mei 2007 (bewerkt) Is er dan geen cheat zodat het nooit gaat regenen???! Jawel, die cheats zijn er. Er zijn 8 verschillende weercheats, hieronder staan ze: Zonnig Extreem Regen Bewolkt Mistig Oranje luchten. Het is nu altijd 21:00 OFVIAC Zandstorm Onweer Hier een plaatje waarop je kunt zien hoe je de cheat op elke console kunt activeren: In de eerste kolom zie je wat de cheat inhoudt, in de tweede kolom zie je hoe je de cheat op de PC moet activeren, in de derde kolom zie je hoe je de cheat op de PS2 moet activeren, en in de vierde kolom zie je hoe je de cheat op de Xbox moet activeren. Het plaatje wordt nu erg verkleind, waardoor de tekst misschien niet goed meer leesbaar is. Klik daarom hier om het plaatje op ware grootte te bekijken: Klik. Deze informatie komt allemaal van www.wikigta.org. Veel succes ermee. Bewerkt: 17 mei 2007 door BaasB Reageren
Carl Johnson550 Geplaatst: 5 juni 2007 Rapport Geplaatst: 5 juni 2007 Het is er nog steeds.. Iemand een idee? Reageren
GTA_XP Geplaatst: 15 juni 2007 Rapport Geplaatst: 15 juni 2007 Het is er nog steeds.. Iemand een idee? Er is nog een goede mogelijkheid. Ga naar Start->Uitvoeren, typ dxdiag, ga naar tabblad "Geluid" en zet het in zijn "Basisversnelling" Reageren
Koen729 Geplaatst: 26 juli 2007 Rapport Geplaatst: 26 juli 2007 Welk geluidsprobleem? Dat de SFX ofzo soms wegvalt? Reageren
Scott14 Geplaatst: 9 september 2007 Rapport Geplaatst: 9 september 2007 hey, ik heb dus geen geluid op me pc... geluidskaart is stuk gegaan toen ik van Vista naar XP ging dus krijg ik zo'n melding van audio card not found.. kan ik zonder geluid san andreas eigenlijk wel spele? Reageren
Scott14 Geplaatst: 12 september 2007 Rapport Geplaatst: 12 september 2007 leuk dat niemand reageert geluid is al weer gemaakt... Reageren
gtafreak911 Geplaatst: 13 september 2007 Rapport Geplaatst: 13 september 2007 er komt na 8streepjes installatie een fout er staanfeature: Grand Theft Auto: San Andreas Game Data Component: audio File: E:\data2.cab error: onjuiste functie. kan je me aub helpen ik zou je heel dankbaar zijn hey nvidia is otg voor video? hoe kan je install error er dan mee verdwijnen over audio, ik hebv anmelijk ook dat probleem nog steeds niet opgelosd ik hebhet zelfde probleem aub ben je eeuwig dankbaar Reageren
.Timothy Geplaatst: 13 september 2007 Rapport Geplaatst: 13 september 2007 Ik neem aan dat je last hebt van de foutmelding 'data2.cab' of 'data2.cab'? Als dat zo is is je DVD kapot, ik heb het zelf ook gehad maar er is weinig tegen te doen. Je kan je DVD oppoetsen met een zacht, vochtig doekje maar met grote waarschijnlijkheid is er niks meer aan te doen. Het is helaas een kwestie van het opnieuw aanschaffen van GTA San Andreas. Reageren
Visser23 Geplaatst: 13 september 2007 Rapport Geplaatst: 13 september 2007 @hierboven Als je een dvd-cd-rom hebt moet je hem in de dvd driver doen. Het kan ook zijn dat de driver kapot is. ontopic: kijk even of er op de cdrom krassen of vuis zit. Daarna moet je even proberen of een andere cd wel afspeelt in de DVD-rom driver Reageren
zwamie Geplaatst: 26 september 2007 Rapport Geplaatst: 26 september 2007 Hier de exacte link naar het bestandje dat je nodig hebt voor het geluid probleem: http://www.nodevice.com/dll/eax_dll/item5934.html (alle dank gaat nog altijd uit naar de orginele poster) Succes! Reageren
zwamie Geplaatst: 29 september 2007 Rapport Geplaatst: 29 september 2007 Mensen, Ik heb het eax.dll bestandje vervangen maar het geluid valt nog altijd weg en blijft weg. Alleen als je in een auto zit hoor je de radio. En als CJ wat zegt. Verder geen auto geluid of schieten of wat dan ook. Wie kan mijn helpen. Rob. Reageren
SmeTalX Geplaatst: 1 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2007 heej ik heb sinds eergister ook san andreas ik heb dat mijn geluid wegvalt na ong een 1:30 uur wegvalt het enige wat ik hoor is regen en een autoradio ik keek op wat forums maar snap er niks van :$ alvast bedankt Reageren
danz Geplaatst: 17 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2007 Ik heb gta weer een paar dagen geinstaleerd en als ik in een auto stp dan hoor ik helemaal geen radio en wel user tracks? en bij missies zie je geen ondertiteling of hoor je niemand? voor de rest hoor je alles ik heb al geprobeert opnieuw te instaleren maar dat werkt niet Help alsjeblieft!! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.