Jump to content

zwevende missie iconen


neal07

Recommended Posts

Hallo, ik was wat aan het cruissen totdat ik onder een viaduct terecht kwam en daar 3 of 4 zwevende iconen zag(die je bij de missies ook krijgt om te starten).

Is het een bugg in mijn spel want ik heb geen idee hoe ik ze kan activeren, zelfs met een heli lijkt het me onmogelijk ze aan te raken.

mvg Neal.

Link to comment
Delen op andere websites

Het zijn idd die gele *pijltjes* die je ook altijd bij je missies krijgt, ze zweven onder de viaduc(ten) komen meerdere wegen bij elkaar, als ik uit de auto stap verdwijnen ze, stap ik weer in komen ze terug.

Ik had een printscreen gemaakt, maar om 1 of andere manier kan ik hem niet terugvinden in paint.

Zal weer op zoek gaan in het spel, (ik kwam er per toeval).

ps, ik speel op de pc en gebruik geen cheats, mods oid.

oh snap the snapmap :tu:

Het was in dit gebiedje waar het een wirwar van viaducten is, excact kan ik het niet aangeven maar moet makkelijk te vinden zijn.

Click here to view the SnapMap

Bewerkt: door neal07
Link to comment
Delen op andere websites

Het zijn idd die gele *pijltjes* die je ook altijd bij je missies krijgt, ze zweven onder de viaduc(ten) komen meerdere wegen bij elkaar, als ik uit de auto stap verdwijnen ze, stap ik weer in komen ze terug.

Ik had een printscreen gemaakt, maar om 1 of andere manier kan ik hem niet terugvinden in paint.

Zal weer op zoek gaan in het spel, (ik kwam er per toeval).

ps, ik speel op de pc.

Heb jij soms mods geinstalleert?

Link to comment
Delen op andere websites

In ieder geval op dat eiland valt niks te doen van missies of submissies dus het is gewoon een bug. :Y

Ik zelf heb er geen last van.

Ik vind het wel grappig om daar de politie een beetje gek te maken. Maar het is NY en dat moet er dan ook in ;) .

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb het niet weer gehad, dus was het waarschijnlijk een bugg op dat moment van spelen (ik reed toen trouwens op een heftruck mischien dat het daar aan lag)

en voor greyfox-smurf, nee hoor ik gebruik geen mods cheats, iig zeker niet voor ik de 100% heb gehaald, ik zag gewoon kenny`s reactie nadat ik de snap-map toevoegde en veranderde toen mijn post.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...