zupadomien Geplaatst: 18 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 juni 2005 op gta vice city is er een m00mapper je kan er objecten in plaatsten dus, ( http://www.gtagames.nl/home/download.php?view.185 ) komt die ook voor san andreas? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
adman Geplaatst: 18 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 juni 2005 DENK HET WEL NATTURLIJK MAAR NIKS IS HELLEMAAL ZEKER..... WANT BIJ GTA 3 WAS ER OOK EEN GTA VC OOK EEN DUS DENK IK GTA SA OOK WEL .... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ice Cold Killa Geplaatst: 18 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 juni 2005 Het word wel eens tijd dat hij uit komt, ik wil eindelijk wel eens mappen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
adman Geplaatst: 18 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 juni 2005 (bewerkt) Het word wel eens tijd dat hij uit komt, ik wil eindelijk wel eens mappen BEN IK MET JE EENS HET WORD TIJD VOOR MEER MODS Bewerkt: 18 juni 2005 door adman Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.