Jump to content

Spruitjes moeten verboden worden!


KillerZero86

Recommended Posts

Het komt omdat ze geen contact meer hebben met de buitenwereld.. :7

De spruitjes of de leden? Wel een beetje duidelijk zijn hoor..

Iedereen is als klein kind gehersenspoeld door de eerste leesboekjes waarin stond dat spruitjes vies zijn. Spruitjes zijn gewoon lekker, maar krijgen niet de waardering die ze verdienen door het complot dat de regering jaren geleden heeft gesmeed om spruitjes definitief uit de samenleving te bannen. Het is een grote schande! :@

Nee, niet jij ook al.. :-( Seks wordt van jongs af aan ook vaak aangeleerd als: "bah vies, niet doen!" Maar toch heeft dat veelal geen gevolgen. Niet dat iedereen seks heeft, maar iedereen wilt het. Dat niet iedereen het heeft, heeft weer met de spruitjes, treinen en de buitenwereld te maken. :cab:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 87
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Jowx

    28

  • Bierbuikje

    9

  • Wienish

    8

  • .Senne

    8

Popular Days

Top Posters In This Topic

Ik ben tegen, niet dat ik het lust, maar ik bedoel, de ene lust geen spruitjes, de ander lust geen bloemkool, de ander lust geen appels. Op die manier kan je alles gaan verbieden. Al sje het niet wilt eten dan eet je het niet, en als je het moet eten van je ouders ofzo, tjah... dan heb je pech. Spruitjes zijn ook gezond dus ik vind dat het niet verboden moet worden.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben tegen, niet dat ik het lust, maar ik bedoel, de ene lust geen spruitjes, de ander lust geen bloemkool, de ander lust geen appels. Op die manier kan je alles gaan verbieden. Al sje het niet wilt eten dan eet je het niet, en als je het moet eten van je ouders ofzo, tjah... dan heb je pech. Spruitjes zijn ook gezond dus ik vind dat het niet verboden moet worden.

Ik bespeur enige trauma's, ben je vroeger gedwongen tot het eten van spruitjes? :-( Ik leef met je mee.. :-(

Link to comment
Delen op andere websites

Spruitjes vallen nog mee... Witlof met kaassaus daarintegen niet :puh:

Dan maak jij een topic over dat witlof met kaassaus verboden moet worden.

Naja.

Het is een complot, dat begon bij Adolf wiens achternaam bij iedereen wel bekend is! Hij heeft gewoon gezegd dat de mensen met een bepaald geloof niks mogen doen. O wee als iemand een spruitje stond te eten op straat.. En wie is er zo slim om het allemaal over te nemen? Jahoor, de oud-presidenten van de VS, die toen veel invloed kregen op de rest van de wereld. Die hebben stilletjes door de hele wereld gefluisterd dat niemand spruitjes mag eten, omdat men anders risico loopt afgeschoten te worden. Jaja, heel slim. 6 Miljard mensen wijsmaken dat er misschien wel wat gevaarlijke stoffen in spruitjes konden zitten. Tuurlijk hebben Europeanen weinig keus dan meegaan met dat gerucht. Stel dat het eens echt waar zou kunnen zijn. Inmiddels is het gewoon taboe om te vertellen dat je van spruitjes houdt (ok, laten we dit forum even buiten beschouwing). Vraag maar eens een vreemdeling op straat, voor mijn part een zwerver en vraag hem of hij spruitjes heerlijk vind. 4 op de 5 mensen zullen nee roepen.

Het gaat zover komen, dat als de komende jaren China een supermacht wordt, die Chinees als eerste in 70 jaar spruitjes gaat aanbevelen. Gewoon omdat "spruit" lijkt op "spriet" en dat klinkt weer lekker Aziatisch. Vanaf dat moment zal ik zweren nooit meer spruitjes te eten (niet dat ik ze nu al eet).

Ik ga wachten op de tijd dat in een of ander nieuw Testament in de 10 geboden wordt geschreven: "Gij zult geen spruitjes eten."

Edit: oeps, ben de maffia vergeten.

Bewerkt: door Wienish
Link to comment
Delen op andere websites

Spruitjes vallen nog mee... Witlof met kaassaus daarintegen niet :puh:

Dan maak jij een topic over dat witlof met kaassaus verboden moet worden.

Naja.

Het is een complot, dat begon bij Adolf wiens achternaam bij iedereen wel bekend is! Hij heeft gewoon gezegd dat de mensen met een bepaald geloof niks mogen doen. O wee als iemand een spruitje stond te eten op straat.. En wie is er zo slim om het allemaal over te nemen? Jahoor, de oud-presidenten van de VS, die toen veel invloed kregen op de rest van de wereld. Die hebben stilletjes door de hele wereld gefluisterd dat niemand spruitjes mag eten, omdat men anders risico loopt afgeschoten te worden. Jaja, heel slim. 6 Miljard mensen wijsmaken dat er misschien wel wat gevaarlijke stoffen in spruitjes konden zitten. Tuurlijk hebben Europeanen weinig keus dan meegaan met dat gerucht. Stel dat het eens echt waar zou kunnen zijn. Inmiddels is het gewoon taboe om te vertellen dat je van spruitjes houdt (ok, laten we dit forum even buiten beschouwing). Vraag maar eens een vreemdeling op straat, voor mijn part een zwerver en vraag hem of hij spruitjes heerlijk vind. 4 op de 5 mensen zullen nee roepen.

Het gaat zover komen, dat als de komende jaren China een supermacht wordt, die Chinees als eerste in 70 jaar spruitjes gaat aanbevelen. Gewoon omdat "spruit" lijkt op "spriet" en dat klinkt weer lekker Aziatisch. Vanaf dat moment zal ik zweren nooit meer spruitjes te eten (niet dat ik ze nu al eet).

Ik ga wachten op de tijd dat in een of ander nieuw Testament in de 10 geboden wordt geschreven: "Gij zult geen spruitjes eten."

Waar was de maffia dan mee bezig?

Link to comment
Delen op andere websites

@ GekkieJ01: Die was ik vergeten, zoals ik al zei in mijn edit bij de vorige post.

Maar ik zei toch dat je als je spruitjes eet op straat je risico loopt afgeschoten te worden? Je wordt bij je schouders gegrepen en meegenomen een steegje in. Je zult pas als je tegen de muur op gesmeten wordt beseffen dat je nu boven een 5 meter diepe kuil hangt, met allemaal pinnen onderin. Het is of je spruitje, of je leven. Als je kiest voor het laatste, is het of vallen, of beschoten worden. Bij veelvoudig overtreden van de Spruitjeswet wordt optie 1 weggestreept, wat dus betekent dat je maar moet kiezen voor je leven.

Bewerkt: door Wienish
Link to comment
Delen op andere websites

Seks wordt van jongs af aan ook vaak aangeleerd als: "bah vies, niet doen!" Maar toch heeft dat veelal geen gevolgen. Niet dat iedereen seks heeft, maar iedereen wilt het. Dat niet iedereen het heeft, heeft weer met de spruitjes, treinen en de buitenwereld te maken. :cab:

Je persoonlijk leven erin betrekken is hier echt niet nodig Jowx.. :-( Ook jouw beurt komt misschien wel nog eens. Ooit.

Hopelijk.

Link to comment
Delen op andere websites

...Seks wordt van jongs af aan ook vaak aangeleerd als: "bah vies, niet doen!" Maar toch heeft dat veelal geen gevolgen. Niet dat iedereen seks heeft, maar iedereen wilt het. Dat niet iedereen het heeft, heeft weer met de spruitjes, treinen en de buitenwereld te maken. :cab:

Pfff, wel serieus blijven. Onzin hou je maar lekker bij je.. :t

:schater:

Link to comment
Delen op andere websites

Je persoonlijk leven erin betrekken is hier echt niet nodig Jowx.. :-( Ook jouw beurt komt misschien wel nog eens. Ooit.

Echt weer zo'n Belgische inbreng. :cab: Je weet net zo goed als ik dat die beurt allang geweest is, of ben je 'ons' vergeten? Dat onze relatie niet goed is afgelopen wilt niet zeggen dat je je gelijk als een zak moet gaan gedragen. Schavuit. :@

Voor het serieuze is toch Opinie en niet None of the Above?

Nee, Opinie is voor discussies, belangrijk nieuws en andere dingen waarvoor Opinie bedoeld is. NOTA staat voor Niet Opdraven Tegen Admins. :{

:schater:
NIET OP HET TOPIC SLAAN!!!! :@ :@
Link to comment
Delen op andere websites

Voor het serieuze is toch Opinie en niet None of the Above?

Nee, Opinie is voor discussies, belangrijk nieuws en andere dingen waarvoor Opinie bedoeld is. NOTA staat voor Niet Opdraven Tegen Admins. :{

Ik weet niet waar jij in het forumoverzicht of Lifestyle-overzicht ergens "NOTA" ziet staan. Ik zie toch echt None of the Above.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...