Bierbuikje Geplaatst: 27 februari 2010 Rapport Geplaatst: 27 februari 2010 Zelfs op oude leeftijd leert men nog. ^^ Zorg jij nou maar dat je eerst haar op je ballen kweekt voordat je je waagt aan zulke uitspraken.. Als het die wietplantage van jou moet worden haak ik af.
Nissan Geplaatst: 27 februari 2010 Rapport Geplaatst: 27 februari 2010 Nee, aan te nemen dat konijnen alle soorten groenten vreten Niet alles wat in stripboeken staat is op waarheid berust hoor.. Nu snap ik jou voorliefde voor digitale konijntjes, aangezien die echt alles eten, zoals te zien in de game . Bunnies just wanna have fun...
ThunderDuck Geplaatst: 27 februari 2010 Rapport Geplaatst: 27 februari 2010 Planten leven wel. Hou je muis eens een tijdje stil op de in mijn vorige post.. Al gedaan. Lees de post boven je.
Jowx Geplaatst: 27 februari 2010 Rapport Geplaatst: 27 februari 2010 Als het die wietplantage van jou moet worden haak ik af. Kweek in dat geval eerst maar ballen dan.. Nu snap ik jou voorliefde voor digitale konijntjes, aangezien die echt alles eten, zoals te zien in de game . Bunnies just wanna have fun... Digitaal? Game? Het gaat hier over spruiten hoor, mafkees.. Al gedaan. Lees de post boven je. Grote jongen hoor. Mag ik je er wel op wijzen dat een doodsverwijzing richting een crewlid resulteert in een ban.. Niet dat je opeens raar opkijkt wanneer je niet meer kan inloggen ofzo.. Niet dat dit betekend dat een doodsverwijzing richting een lid zonder consequenties is, dat hangt er vanaf of het lid in kwestie een leven heeft.
ThunderDuck Geplaatst: 27 februari 2010 Rapport Geplaatst: 27 februari 2010 (bewerkt) Al gedaan. Lees de post boven je. Grote jongen hoor. Mag ik je er wel op wijzen dat een doodsverwijzing richting een crewlid resulteert in een ban.. Niet dat je opeens raar opkijkt wanneer je niet meer kan inloggen ofzo.. Niet dat dit betekend dat een doodsverwijzing richting een lid zonder consequenties is, dat hangt er vanaf of het lid in kwestie een leven heeft. OH NO PLZ NO BANZ PL0X Bewerkt: 27 februari 2010 door ThunderDuck
Bierbuikje Geplaatst: 27 februari 2010 Rapport Geplaatst: 27 februari 2010 Kweek in dat geval eerst maar ballen dan.. Die had ik al vanaf mijn geboorte, daarentegen die spruitjes van jou..
Doesthematter Geplaatst: 27 februari 2010 Rapport Geplaatst: 27 februari 2010 Tuinbonen moeten verboden worden!
ThunderDuck Geplaatst: 27 februari 2010 Rapport Geplaatst: 27 februari 2010 Tuinbonen moeten verboden worden! Dat is een ander topic. Hoewel ik het daar ook mee eens ben.
Jowx Geplaatst: 27 februari 2010 Rapport Geplaatst: 27 februari 2010 OH NO PLZ NO BANZ PL0X Je hebt nog 10 minuten om het te verwijderen.. Die had ik al vanaf mijn geboorte, daarentegen die spruitjes van jou.. Ze hebben je zeker ook wijs gemaakt dat de ooievaar je gebracht heeft..? Tuinbonen moeten verboden worden! Dat is een ander topic. Hoewel ik het daar ook mee eens ben. Moet jij niet iets verwijderen ofzo..
.Senne Geplaatst: 27 februari 2010 Rapport Geplaatst: 27 februari 2010 Ohja, Jowx, het wordt sterk afgeraden überhaupt met Belgen te daten. Billenkoek?
Jowx Geplaatst: 27 februari 2010 Rapport Geplaatst: 27 februari 2010 Billenkoek? Hier, in Nederland, noemen we dat gewoon speculaas.. Die maffe Belgen ook...
Bierbuikje Geplaatst: 27 februari 2010 Rapport Geplaatst: 27 februari 2010 Ze hebben je zeker ook wijs gemaakt dat de ooievaar je gebracht heeft..? Je gaat off topic.
.Senne Geplaatst: 27 februari 2010 Rapport Geplaatst: 27 februari 2010 Om het op z'n Jowx te zeggen: H..H... H... H.. Nee, het lukt me echt niet om daarmee te lachen.
Jowx Geplaatst: 27 februari 2010 Rapport Geplaatst: 27 februari 2010 Je gaat off topic. Sorry.. Om het op z'n Jowx te zeggen: H..H... H... H.. Nee, het lukt me echt niet om daarmee te lachen. 'Daarmee' dan ook hè.. Doe het dan tenminste goed..
ThunderDuck Geplaatst: 27 februari 2010 Rapport Geplaatst: 27 februari 2010 Dat is een ander topic. Hoewel ik het daar ook mee eens ben. Moet jij niet iets verwijderen ofzo.. IT IS DONE, MY MASTER
Recommended Posts