Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 27 februari 2010 Rapport Geplaatst: 27 februari 2010 (bewerkt) Halllo! Ik had vandeweek een PS3 cooler besteld en kreeg die vanochtend binnen. Mijn vraag: in de handleiding stond dat je de koeler in de bovenste USB poort moet stoppen. En op een afbeelding wordt aangegeven dat je de koeler aan de achterkant erin moet stoppen. Uiteraard zit er geen USB poort aan de achterkant... Weet iemand het??? Ik had het besteld bij de Wehkamp. MVG Grand Theft Auto TOM Bewerkt: 27 februari 2010 door Grand Theft Auto TOM Reageren
j0uk3 Geplaatst: 27 februari 2010 Rapport Geplaatst: 27 februari 2010 (bewerkt) Wat meer info zou wel kunnen helpen: - Link naar de cooler - Welke PS3 je hebt 40/60/80 SLIM Maar volgens mij heeft de 60 GB alleen wat USB-poorten aan de achterkant, en dan zal jij waarschijnijk een 80 GB PS3 hebben. EDIT: Is het deze: PS3 Gbooster Zie dit bij de reacties: Opmerking: Het apparaat past niet op een PS3 80 GB (10-06-2009),Ik heb deze cooler aangeschaft voor de PS3 80 GB maar het past er niet op!! zijn er soms twee modellen voor oudere en nieuwere Stations?? Antwoord (24-08-2009), BartjePS3 ja, de oudere 60GB PS3 is een ander model dan de nieuwere 80GB en 120GB versies. de oude heeft een cardreader met USB aan de bovenkant van de console, en een andere achterkant als ik me niet vergis. Conclusie: je hebt een probleem dat gaat niet werken Bewerkt: 27 februari 2010 door j0uk3 Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 27 februari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 27 februari 2010 (bewerkt) Wat meer info zou wel kunnen helpen: - Link naar de cooler - Welke PS3 je hebt 40/60/80 SLIM Maar volgens mij heeft de 60 GB alleen wat USB-poorten aan de achterkant, en dan zal jij waarschijnijk een 80 GB PS3 hebben. Precies: een 80 GB, die heb ik... Maar ik heb al op de site gekeken en er staat geen handleiding... Ik ben dus genaaid... Daarom vinden ze bij mij thuis Wehkamp zo stom. Bewerkt: 27 februari 2010 door Grand Theft Auto TOM Reageren
Sentasi Geplaatst: 27 februari 2010 Rapport Geplaatst: 27 februari 2010 En het kabeltje in niet lang genoeg om hem aan te voorkant erin te steken? Dan ben je flink genaait zou ik zeggen.. Ik zou dan gewoon een USB verlengkabeltje ertussen zetten zodat ie lang genoeeg is. Reageren
TomFurga Geplaatst: 27 februari 2010 Rapport Geplaatst: 27 februari 2010 Inpakken en terugsturen dus? Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 27 februari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 27 februari 2010 Inpakken en terugsturen dus? Precies! Ik ga hem proberen te retourneren... Reageren
Sentasi Geplaatst: 27 februari 2010 Rapport Geplaatst: 27 februari 2010 Ik snap zowiezo niet wat je met een ontiegelijk grote 'rugzak' aan je PS3 moet. Dat ding is zo gemaakt dat hij de warme lucht goed kwijt kan, mits je hem niet opsluit in een kast oid. Zolang hij 'ademruimte' heeft, is er niks aan de hand. Reageren
GTA Monster Geplaatst: 27 februari 2010 Rapport Geplaatst: 27 februari 2010 Idd, zolang je maar een goed geventileerde (juiste woord?) ruimte hebt om het stof naar buiten te brengen heb je no problemo. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.