Jump to content

kan geen enkel savegame laden van internet

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo allemaal,

Ik heb een probleem met mijn SA namelijk ik kan geen savegame laden van internet. IK had op internet geleze dat het kan zijn dat ik een v1 of 2 savegame laad op v1 maar dat is niet zo ik heb pc opnieuw opgestart heb opnieuw geinstalleer(heb SA gekocht) maar niks helpt. Kan iemand mij helpen??

Mvg, Hamzi

Geplaatst:

Wil je voor de zekerheid eens je versie controleren? Kijk naar de grootte van het bestand script.img in de map GTA San Andreas > data > script.

[table=simpe]Grootte|Versie

568 KB|V1

562 KB|V2[/table]

In de downloaddatabase van GTAForum kun je linksonderin zien van welke versie de savegame is. Download van de versie die je net hebt gecontroleerd savegames.

Geplaatst:
  Op 27-2-2010 om 11:57, VWO-er zei:

Wil je voor de zekerheid eens je versie controleren? Kijk naar de grootte van het bestand script.img in de map GTA San Andreas > data > script.

[table=simpe]Grootte|Versie

568 KB|V1

562 KB|V2[/table]

In de downloaddatabase van GTAForum kun je linksonderin zien van welke versie de savegame is. Download van de versie die je net hebt gecontroleerd savegames.

ik heb dus v2 :S maar kan ik dan nooit meer v1 krijge?? deze ka ik dus ook nniet modden? kan je me daarbij hellpe ^^?

Geplaatst:
  Op 27-2-2010 om 12:13, Dutchy3010 zei:

Je kunt wel modden indien je downgrade met behulp van deze patch. Je moet dan nog wel de Versie 2 savegames downloaden, maar je kunt in ieder geval modden.

Ik heb dat gedownload maar als ik het probeer komt er dit:

14scoxf.jpg

wat kan ik eraan doen :S?

Geplaatst: (bewerkt)
  Op 27-2-2010 om 16:12, VWO-er zei:

Heb je het spel legaal? Gebruik je een no-CD crack?

Ik gebruik een no-cd crack en ik heb het spel wel legaal want ik heb hem gekocht voor 20 eurie :puh:

EDIT:

Maar ik herinstalleer sa ff want miss dat ik dan wel v1 krijg want ik heb hem legaal :S

En dan gebruik ik wel gwn de cd ;p

Bewerkt: door DangerHamzi
Geplaatst:

ik heb het gedeinstalleert en dan meteen de downgrader ofzo gedaan en nu kan ik gwn savegames lade wel van v2 dus ik ben klaar :puh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...