Jump to content

Controls worden niet bewaard


Alexxxxxxxxxx

Recommended Posts

Hoi, als ik controls instel, voor bijvoorbeeld een helicopter, dan stel ik die in.

Ga ik nu iets anders doen (Internet, of wat dan ook) en daarna weer naar het spel, krijg ik de melding: Verbinding met LIVE verbroken.

Als ik nu een helicopter pak zijn de toetsen weer zoals ze standaard staan.

Hoe kan dat?

Link to comment
Delen op andere websites

Hoi, als ik controls instel, voor bijvoorbeeld een helicopter, dan stel ik die in.

Ga ik nu iets anders doen (Internet, of wat dan ook) en daarna weer naar het spel, krijg ik de melding: Verbinding met LIVE verbroken.

Als ik nu een helicopter pak zijn de toetsen weer zoals ze standaard staan.

Hoe kan dat?

Omdat de controls afhankelijk zijn van het Live account? Waarom sluit je GTA IV gewoon niet af als je gaat internetten?

Link to comment
Delen op andere websites

Omdat de controls afhankelijk zijn van het Live account? Waarom sluit je GTA IV gewoon niet af als je gaat internetten?

Dus als je geen internet hebt en niet ingelogd bent bij LIVE, dan kan je dus niet goed spelen.. ?

En als ik cheats wil opzoeken ga ik niet me hele spel afsluiten en weer opstarten :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Omdat de controls afhankelijk zijn van het Live account? Waarom sluit je GTA IV gewoon niet af als je gaat internetten?

Dus als je geen internet hebt en niet ingelogd bent bij LIVE, dan kan je dus niet goed spelen.. ?

En als ik cheats wil opzoeken ga ik niet me hele spel afsluiten en weer opstarten :duh:

Zoek alle cheats op (zijn er niet zoveel) en schrijf ze op. Problem solved.

Link to comment
Delen op andere websites

In het begin had ik dit probleem ook en ik heb het opgelost doordat ik me automatisch laat inloggen als ik het spel start :)

Iedere keer als ik gta opnieuw start moest ik de controls opnieuw instellen omdat ik niet automatisch was ingelogd dus misschien heb je hier iets aan

Link to comment
Delen op andere websites

Omdat de controls afhankelijk zijn van het Live account? Waarom sluit je GTA IV gewoon niet af als je gaat internetten?

Dus als je geen internet hebt en niet ingelogd bent bij LIVE, dan kan je dus niet goed spelen.. ?

En als ik cheats wil opzoeken ga ik niet me hele spel afsluiten en weer opstarten :duh:

Zoek alle cheats op (zijn er niet zoveel) en schrijf ze op. Problem solved.

Of pickups zoeken..

Link to comment
Delen op andere websites

Dat zegt toch ook niemand. Je moet wel lezen wat er staat. Hij zegt dat je alle cheats voor GTA IV moet uitprinten. De cheats staan gewoon overzichtelijk op één pagina, en wel hier. Let wel op, sommige cheats hebben blijvend nadelige gevolgen op je spel.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, maar ook de pickups, en hoe de missies moeten wil ik ook op kunnen zoeken.....

Neem Xfire, maak een Xfire account aan en gebruik Xfire Ingame om dat op te zoeken aangezien er een ingebouwde browser in Xfire Ingame zit.

Link to comment
Delen op andere websites

Misschien, als je computer dat ondersteunt, kun je een 2e beeldscherm aansluiten. Ik heb het ook en het is handig. Je kan gewoon het scherm waar de cheats in staan in het 2e beeldscherm slepen en openhouden terwijl je GTA IV speelt. Maar dat is teveel gedoe denk ik :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Heb daar slechte ervaringen mee (GTA III), als je aan het spelen was en je draaide je beeld, dan denkt windows dat je je muis naar het andere scherm verschuift, en dan kan je je muis in het spel niet meer bewegen.

Hopelijk snap je wat ik bedoel.

(Ik heb een verloopstekkertje nodig voor een extra scherm erop te zetten)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...