PinkDevil Geplaatst: 27 februari 2010 Rapport Geplaatst: 27 februari 2010 Goeeeede dag. Ik heb net een instalatie van hackintosh (OSX voor intel PC's) gedaan maar ik heb 2 problemen (het is op mij laptop geinstalleed): Ik kan niet op internet (wireless en wired) (wireless chipset is van atheros) Mijn speakers doen het niet (onboard van laptop) chipset (soundmax) (en normale sleakers ook niet) Kan iemand mij helpen met deze 2 probleempjes
wesley123 Geplaatst: 27 februari 2010 Rapport Geplaatst: 27 februari 2010 as far as i know is dat illegaal dus mogen we je neit helpen
TomFurga Geplaatst: 27 februari 2010 Rapport Geplaatst: 27 februari 2010 Uit Wikipedia: PC's die een illegitieme versie van Mac OS X draaien worden ook wel Hackintosh of Osx86 genoemd. Tja, op illegale zaken rust hier een verbod....
PinkDevil Geplaatst: 27 februari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 27 februari 2010 Uit Wikipedia: PC's die een illegitieme versie van Mac OS X draaien worden ook wel Hackintosh of Osx86 genoemd. Tja, op illegale zaken rust hier een verbod.... fuck wikipedia daar kun je niks uithalen wat echt waar is
Rinaldootje Geplaatst: 27 februari 2010 Rapport Geplaatst: 27 februari 2010 Wat je nu zegt is ook weer eens niet waar. Genoeg informatie op Wikipedia is waar. En zelfs volgens Apple is Hackintosh illegaal. Waardoor het 100% duidelijk moet zijn voor jou dat je hier geen hulp zal verwachten.
TomFurga Geplaatst: 27 februari 2010 Rapport Geplaatst: 27 februari 2010 fuck wikipedia daar kun je niks uithalen wat echt waar is Dan google je maar even naar Hackintosh, je vindt vast wel een site of een forum van mede-Hackintoshers. Feit blijft dat Apple niet toestaat dat hun OS op een niet-Mac-PC wordt geïnstalleerd, waarmee Hackintosh dus illegaal is.
Thundercover Geplaatst: 27 februari 2010 Rapport Geplaatst: 27 februari 2010 Het installeren van Mac OS X op een pc is niet toegestaan volgens de licentievoorwaarden van Apple. Derhalve topic gesloten.
Recommended Posts