Damos Geplaatst: 18 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 juni 2005 als ik op new game of load game druk stopt hij met laden in het midden en zegt hij er is een fout opgetreden in gta sa exe. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
adman Geplaatst: 18 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 juni 2005 had ik ook toen had ik iets verkeerd met de savegame ofzo moet je ff die weg gooien dan doet ie het weet DENK ik ! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Damos Geplaatst: 19 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 19 juni 2005 weet iemand het probleem?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverwing Geplaatst: 19 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 juni 2005 weet iemand het probleem?? Herinstalleer hem eens misschien maakt dat iets uit. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Koensmink Geplaatst: 21 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 juni 2005 mischien crack niet goed? hij zal wel illegaal zijn. dus dan kunnen we je niet verder helpen, is die legaal, dan is het wel heel vaag, net als wat Dragonmaster zij heristaleren. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
zeemon Geplaatst: 21 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 juni 2005 Is je pc wel snel genoeg? Dan kan je namelijk ook zo'n foutmelding verwachten.............. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Vinewood Geplaatst: 22 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 juni 2005 (bewerkt) als ik op new game of load game druk stopt hij met laden in het midden en zegt hijer is een fout opgetreden in gta sa exe. heb jij mischien aan je san andreas lopen rommelen ? ik had ook aan vice city zitten sleutelen maar toen kreeg ik ook eror. ik had opnieuw geinstaleerd, en toen deed hij het weer ! dus opnieuw instaleren doet wonderen Bewerkt: 22 juni 2005 door vinewood Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Damos Geplaatst: 22 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 22 juni 2005 bedankt hij doet het Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.