GTAguillaume Geplaatst: 27 februari 2010 Rapport Geplaatst: 27 februari 2010 (bewerkt) Hallo, ik heb geprobeerd 2 txd mods (Een elegy paintjop en deze mod) te installeren, maar zonder succes... Ik heb met imgtool gta3.img geopend (in de GTA SA folder) en daarna elegy3.txd verwijdert, de andere elegy3.txd in de plaats gezet en op Rebuild Archive gedrukt, maar als ik dan GTA SA open is de oude paintjop er nog... Ik heb ook geprobeerd gta3.img naar een aparte map te kopiëren om daar dan te bewerken en dan weer naar de GTA SA folder te kopiëren, maar ook zonder succes. Als ik de 1ste methode gebruik en ik extract elegy3.txd (voor te testen) het naar een andere map dan zie ik de oude paintjop maar als ik de 2de methode gebruik dan zie ik de nieuwe paintjop en toch als ik dat bestand naar de GTA SA foldor verplaats dan zie ik ingame weer de oude... En ik heb al de programma's als administrator uitgevoerd... besturingssysteem: Windows Vista Bewerkt: 27 februari 2010 door GTAguillaume Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 27 februari 2010 Rapport Geplaatst: 27 februari 2010 Heb je verie 2? Zoja, heb je wel gedowngrade? (Downgrade tool) Probeer eens 'replace' in plaats van 'delete' en 'add'. Misschien maakt het verschil, misschien ook niet. Reageren
GTAguillaume Geplaatst: 27 februari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 27 februari 2010 (bewerkt) Ik heb versie 1. Ik zal het proberen. EDIT: Het werkt nog steeds niet. EDIT2: Ik heb wat verandert aan de beveiligings instelling, misschien werkt het nu. EDIT3: Nee, ik ga nog eens proberen van gta3.img naar de GTA SA folder te brengen... EDIT4: Ik begrijp er nieks meer van, ik gooi gta3.img volledig weg en zet iets nieuws in de plaats en toch staat de oude paintjop er weer?!? Ik ga proberen eens iets anders te modden. EDIT5: Dat werkt dan wel weer, dus het zal aan de beveiliging liggen... EDIT6: Nu komt het beste: Het blijkt dat de nieuwe gta3.img de hele tijd in compatibiliteitsbestanden... Hoe zet ik die nu bij de GTA SA folder? EDIT7: OPGELOST! Bewerkt: 28 februari 2010 door GTAguillaume Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.