RS-modder Geplaatst: 27 februari 2010 Rapport Geplaatst: 27 februari 2010 Hallo, Ik verstuur ongewild via Hotmail spam naar alle contact personen. Dit wordt gedaan via een een IP adres in China maar wel met mijn mail adres. Dit staat erin: Hi, How are you doing these days? A few days ago, I came across a good shopping website. It is amazing that the products have competitive price and high-quality. I have bought some items from this site, and i am very satisfied with their items and services. If you have any question please contact with the online servicers you will have a good reply. So do have a look at this web page : offersele.com I hope it will give you some help. Yours,, Reageren
TomFurga Geplaatst: 27 februari 2010 Rapport Geplaatst: 27 februari 2010 Dan heb je waarschijnlijk zelf op een onbetrouwbare link geklikt, waarmee je iets binnenhaalde dat ervoor zorgde dat al je contactpersonen dat bericht kregen. Het kán vanzelf verdwijnen, maar ik zou tóch je PC even goed scannen op virussen, malware etc. Reageren
RS-modder Geplaatst: 27 februari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 27 februari 2010 Ik heb net AVG laten scannen maar die heeft niks gevonden Reageren
Mania-92 Geplaatst: 27 februari 2010 Rapport Geplaatst: 27 februari 2010 Ik heb net AVG laten scannen maar die heeft niks gevonden Probeer eens een andere virusscanner. NOD32 ofzo, die schijnt stukken beter te zijn. Reageren
RS-modder Geplaatst: 27 februari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 27 februari 2010 Moet ik dan AVG verwijderen of kan ik die er gewoon op laten staan? Reageren
Hayte Geplaatst: 27 februari 2010 Rapport Geplaatst: 27 februari 2010 Download Malwarebytes: Anti-Malware Die haalt al het kwade malware van je pc af. Hiervoor hoef je AVG niet de deïnstalleren, omdat je MBAM handmatig moet laten scannen. Reageren
TomFurga Geplaatst: 28 februari 2010 Rapport Geplaatst: 28 februari 2010 Er zijn ook online-scanners, die hoef je niet te downloaden en te installeren, maar werken binnen Internet Explorer en AVG kan je gewoon laten staan. Hier vind je meer informatie daarover, daarnaast heeft Microsoft zelf ook een online-virusscanner, die vind je hier(XP) of hier (vista/Windows7) Die dingen zijn altijd handig als extra controle. Reageren
Cabyon Geplaatst: 28 februari 2010 Rapport Geplaatst: 28 februari 2010 Krijg je als je op MSN zit (als je die hebt) dat er ingelogd wordt op een andere pc? Zoja, verander dan je password. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 28 februari 2010 Rapport Geplaatst: 28 februari 2010 Download Malwarebytes: Anti-Malware Die haalt al het kwade malware van je pc af. Hiervoor hoef je AVG niet de deïnstalleren, omdat je MBAM handmatig moet laten scannen. Om deze post maar eens uit alle andere te halen; MBAM haalt het onwaarschijnlijk van je pc af. AVG is btw de grootste bucht die er bestaat. Reageren
Kryziek Geplaatst: 28 februari 2010 Rapport Geplaatst: 28 februari 2010 Mischien dat je het niet nodig hebt maar. Voordat je een andere virusscanner gaat installeren, verwijder je oude. Zorg wel dat je de andere klaar hebt liggen natuurlijk Reageren
MegaPilot Geplaatst: 28 februari 2010 Rapport Geplaatst: 28 februari 2010 Mischien dat je het niet nodig hebt maar. Voordat je een andere virusscanner gaat installeren, verwijder je oude. Zorg wel dat je de andere klaar hebt liggen natuurlijk De gratis versie van MBAM is niet realtime, d.w.z. dat ie niet constant bestanden scant die je download enzo. 2 realtimescanners doorheen kan problemen opleveren, maar de gratis versie van MBAM en een realtime scanner geven normaal gezien geen problemen. Reageren
Hayte Geplaatst: 28 februari 2010 Rapport Geplaatst: 28 februari 2010 Download Malwarebytes: Anti-Malware Die haalt al het kwade malware van je pc af. Hiervoor hoef je AVG niet de deïnstalleren, omdat je MBAM handmatig moet laten scannen. Om deze post maar eens uit alle andere te halen; MBAM haalt het onwaarschijnlijk van je pc af. AVG is btw de grootste bucht die er bestaat. Hoezo onwaarschijnlijk? MBAM is anders bekend om zijn kwaliteiten om virussen van je pc af te halen die de meeste niet kunnen. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 28 februari 2010 Rapport Geplaatst: 28 februari 2010 Hoezo onwaarschijnlijk? MBAM is anders bekend om zijn kwaliteiten om virussen van je pc af te halen die de meeste niet kunnen. My bad, ik bedoelde 'waarschijnlijk'. Reageren
Kryziek Geplaatst: 28 februari 2010 Rapport Geplaatst: 28 februari 2010 Mischien dat je het niet nodig hebt maar. Voordat je een andere virusscanner gaat installeren, verwijder je oude. Zorg wel dat je de andere klaar hebt liggen natuurlijk De gratis versie van MBAM is niet realtime, d.w.z. dat ie niet constant bestanden scant die je download enzo. 2 realtimescanners doorheen kan problemen opleveren, maar de gratis versie van MBAM en een realtime scanner geven normaal gezien geen problemen. Ja, dat klopt maar ik bedoel de "echte virus scanners" zoals AVG en NOD32, dat je die niet tegelijk moet hebben. Ik heb er bij me stagebedrijf heel veel ervaring mee gehad.. Reageren
TomFurga Geplaatst: 28 februari 2010 Rapport Geplaatst: 28 februari 2010 Heeft iemand ervaring met MBAM op Windows7? Ik lees wel eens dat MBAM niet goed werkt op Windows 7, dat weerhoudt me er tot nu toe van om MBAM te gebruiken. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.