Galiorix Geplaatst: 28 februari 2010 Rapport Geplaatst: 28 februari 2010 Heeft iemand ervaring met MBAM op Windows7? Ik lees wel eens dat MBAM niet goed werkt op Windows 7, dat weerhoudt me er tot nu toe van om MBAM te gebruiken. Werkte prima bij mij, heb meerdere keren gescanned en nooit problemen gehad o.i.d.. Reageren
TomFurga Geplaatst: 28 februari 2010 Rapport Geplaatst: 28 februari 2010 Galiorix, bedankt, ga ik hem toch eens proberen. Reageren
Kloep Geplaatst: 28 februari 2010 Rapport Geplaatst: 28 februari 2010 Ik heb hem ook al een paar keer laten scannen. Ging allemaal prima en geen rare fouten. Reageren
jassertjeeh Geplaatst: 28 februari 2010 Rapport Geplaatst: 28 februari 2010 waarschijnlijk heb je ergens je e-mail adres ingevuld en niet naar de voorwaarden gekeken. Wat nu te doen: 1: scan op virusen 2: als dit niet gewerkt heeft download dan cccleaner 3: laat cc cleaner alles opruimen 4: als dit ook niet werkt kun je bij hotmail gaan klagen. Reageren
RS-modder Geplaatst: 28 februari 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 28 februari 2010 Gelukkig is het vandaag niet gebeurt ik hoop dat het nu niet meer gebeurt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.