need my speed Geplaatst: 18 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 juni 2005 ik weet niet of het in het goede forum staat maar heeft iemand een map waar alle opdrachtgevers op staan? Dus Big Smoke, OG Loc, Sweet, Ryder enz. Die heb ik namelijk niet gezien op GTAGames en ik heb hem ook niet gezien met de zoekfunctie? :huh: Dus de gene die zo lief is om die map hier te posten, graag. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tha CheatMaster Geplaatst: 18 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 juni 2005 ik weet niet of het in het goede forum staat maar heeft iemand een map waar alle opdrachtgevers op staan? Dus Big Smoke, OG Loc, Sweet, Ryder enz. Die heb ik namelijk niet gezien op GTAGames en ik heb hem ook niet gezien met de zoekfunctie? :huh: Dus de gene die zo lief is om die map hier te posten, graag. als je op de walktrough kijkt, dan zie je ook de opdragtgevers! Walktrough Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
need my speed Geplaatst: 18 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 18 juni 2005 Maar ik zie nergens waar ze wonen? Ja oke, ik zie dat ze in Los Santos ofzo wonen, maar ik bedoel de exacte locatie. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dri3s Geplaatst: 18 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 juni 2005 Dat weet je toch als je een missie voor hen doet?? <_< En als je dat niet doet moet je toch niet weten waar ze wonen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
need my speed Geplaatst: 18 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 18 juni 2005 Ik wil gewoon weten waar die opdrachtgevers wonen, als jij dat onzinnig vind dan vind je dat onzinnig maar ik wil dat gewoon weten, anders moet ik alles gaan onthouden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dri3s Geplaatst: 18 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 juni 2005 kay :huh: , srr Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
need my speed Geplaatst: 18 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 18 juni 2005 kay :huh: , srr Maakt niet uit...Maar heeft iemand zo'n kaart al? Maak hem desnoods zelf want ik kan het niet doen, ik zit nog maar in Los Santos, ik weet alleen waar OG Loc, Ryder en Sweet wonen, Big Smoke ben ik al vergeten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.