Jump to content

waar is mijn san andreas product key ?


DangerHamzi

Recommended Posts

hallo allemaal,

ik heb mijn cd al best lang maar ik weet nog steeds nie waar de product key of cd key ofzo is. Kan iemand mij snel helpen want dan kan ik op steam(hopelijk weet iedereen wat dat is ) spelen.

Mvg, Hamzi

PS: snel helpuh ;P

Link to comment
Delen op andere websites

Volgensmij heeft GTA San Andreas helemaal geen productkey. Iedergeval de DVD versies die ik heb gekregen zat geen enkele key bij.

Heb je een gekocht exemplaar uit de winkel of heb je via online diensten zoals Steam GTA San Andreas aangeschaft?

Link to comment
Delen op andere websites

Die staat op de achterkant van je boekje normaal gezien. :)

Volgensmij heeft GTA San Andreas helemaal geen productkey. Iedergeval de DVD versies die ik heb gekregen zat geen enkele key bij.

Heb je een gekocht exemplaar uit de winkel of heb je via online diensten zoals Steam GTA San Andreas aangeschaft?

heb gekocht van de winkel

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb GTA San Andreas ook gekocht in de winkel, maar alle GTA's vóór GTA IV (dus ook San Andreas) vereisen geen product keys. Weet je zeker dat Steam hier om vraagt of dat Steam GTA San Andreas ondersteunt?

Mvg,

Flitskikker

ik weet zeker dat steam san andreas ondersteunt maar ik heb wel meerdere soort codes gezien op de cd maar dat werkte niet. Dus jij wilt zegge dat ik het nieop steam kan doen?? nou ok :puh:^^ als jij zegt dat er niet is geloof ik het wel. dus ik weet dat er geen is:P

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Als je GTA San Andreas op Steam wil, zul je het op Steam moeten kopen. Er zijn maar een paar spellen waarvan je de CD Key kan activeren, en dat is alle Source Engine spellen (Half Life 2 etc.), Prey, Unreal Tournament 3 en nog een stel anderen.

Als je kiest voor "Add non-steam game..." heb je ook gewoon je Steam Overlay waardoor je nog steeds je web browser en friends systeem hebt.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...