Kenny-Petrovic Geplaatst: 27 februari 2010 Rapport Geplaatst: 27 februari 2010 Heey, Ik ging met de taxi naar een drugsdealer op happynes island. Ik had wel de rit geskipped daarom heb ik het helaas niet kunnen zien. Iemand enig idee hoe dit komt of is dit gewoon een glitch? Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 27 februari 2010 Rapport Geplaatst: 27 februari 2010 Deze glitch is al ontdekt en alleen mogelijk als je de taxi rit skipped. Je moet geluk hebben, want soms kom je op een weg aan het vaste land terecht zo dicht mogelijk bij de plek. Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 19 april 2010 Rapport Geplaatst: 19 april 2010 Deze glitch is al ontdekt en alleen mogelijk als je de taxi rit skipped. Je moet geluk hebben, want soms kom je op een weg aan het vaste land terecht zo dicht mogelijk bij de plek. Als dit zo is en er is al een topic over, dan moet je dit topic helaas sluiten. >>> Door Svenie: Laat het moderatorgedrag in het vervolg achterwege. Het is hier nog net niet druk genoeg dat ik behoefte heb aan een collega.<<< Reageren
Deluxo Geplaatst: 20 april 2010 Rapport Geplaatst: 20 april 2010 Het is inderdaad een glitch in Chinatown Wars die al langere tijd bekend is. @Hierboven: Slotje vragen op een topic is tegen de regels. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.