Jump to content

Signature Aanvraag

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb een lange tijd geen sig gehad, maar ik wil er nu graag een.. ^_^

Type: Signature, en als het kan een avatar

Stijl: Beetje race-achtig

Grootte: Het maximale van GTAf, graag :engel:

Voorbeeld: Een auto rechts en de modder komt er vanaf, het moet lijken alsof de auto best hard rijd

Tekst: Mijn forumnaam ergens onderin een beetje beschadigd, maar in het wit en een beetje klein

Rand: Mag jij beslissen

Kleuren: Mag jij beslissen

Render: Een Subaru Impreza 22B: klik

Extra: -

Heeéél erg bedankt alvast! :bier:

• 4 weken later...
Geplaatst: (bewerkt)

Je kunt eventueel als het je te lang duurt (lijkt me van wel) om promotie vragen bij de moderator dit bij deze fora hoort.thumbsup2.gif Misschien zijn er dan wel mensen die er een willen maken.puh2.gif

EDIT: 1 van die moderators is -Matthijs-

Bewerkt: door Grand Theft Auto TOM
Geplaatst:

Je kunt eventueel als het je te lang duurt (lijkt me van wel) om promotie vragen bij de moderator dit bij deze fora hoort.thumbsup2.gif Misschien zijn er dan wel mensen die er een willen maken.puh2.gif

Eeh, onzin?

Maar goed, je link naar de afbeelding doet het niet. Zodra je die hebt, kan ik wel wat proberen. ;)

Geplaatst:

Eeh, onzin?

Maar goed, je link naar de afbeelding doet het niet. Zodra je die hebt, kan ik wel wat proberen. ;)

Hoezo onzin?confused2.gif Ik mocht ook om promotie vragen toen ze na een aantal dagen nog niks had gezegd bij een signature aanvraag...emo.gif

>>> Door -Matthijs-: Dat heet bumpen en is toegestaan mits er binnen 48u niet gereageerd is. Met 'promoveren' doelde je in de PB-wisseling op het pinnen van je topic of iets dergelijks om zo meer toeschouwers te trekken, en dat gebeurd natuurlijk niet.<<<

Geplaatst:

Eeh, onzin?

_O_

Deze Of Dees

Geplaatst: (bewerkt)

Na druk en hevig overleg op MSN is de aanvraag iets veranderd. Dit is hem geworden:

Signature:

zuo3e9.jpg

oldt3.png

Bewerkt: door Kloep
Geplaatst:

Na druk en hevig overleg op MSN is de aanvraag iets veranderd. Dit is hem geworden:

Signature:

zuo3e9.jpg

oldt3.png

Prachtig! :bier:

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...