Tha-Ran Geplaatst: 27 februari 2010 Rapport Geplaatst: 27 februari 2010 Ik heb een lange tijd geen sig gehad, maar ik wil er nu graag een.. Type: Signature, en als het kan een avatar Stijl: Beetje race-achtig Grootte: Het maximale van GTAf, graag Voorbeeld: Een auto rechts en de modder komt er vanaf, het moet lijken alsof de auto best hard rijd Tekst: Mijn forumnaam ergens onderin een beetje beschadigd, maar in het wit en een beetje klein Rand: Mag jij beslissen Kleuren: Mag jij beslissen Render: Een Subaru Impreza 22B: klik Extra: - Heeéél erg bedankt alvast!
Tha-Ran Geplaatst: 5 maart 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 5 maart 2010 Echt niemand..? Desnoods vraag ik wel wat makkelijkers..
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 31 maart 2010 Rapport Geplaatst: 31 maart 2010 (bewerkt) Je kunt eventueel als het je te lang duurt (lijkt me van wel) om promotie vragen bij de moderator dit bij deze fora hoort. Misschien zijn er dan wel mensen die er een willen maken. EDIT: 1 van die moderators is -Matthijs- Bewerkt: 31 maart 2010 door Grand Theft Auto TOM
Kloep Geplaatst: 31 maart 2010 Rapport Geplaatst: 31 maart 2010 Je kunt eventueel als het je te lang duurt (lijkt me van wel) om promotie vragen bij de moderator dit bij deze fora hoort. Misschien zijn er dan wel mensen die er een willen maken. EDIT: 1 van die moderators is -Matthijs- Eeh, onzin? Maar goed, je link naar de afbeelding doet het niet. Zodra je die hebt, kan ik wel wat proberen.
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 31 maart 2010 Rapport Geplaatst: 31 maart 2010 Je kunt eventueel als het je te lang duurt (lijkt me van wel) om promotie vragen bij de moderator dit bij deze fora hoort. Misschien zijn er dan wel mensen die er een willen maken. EDIT: 1 van die moderators is -Matthijs- Eeh, onzin? Maar goed, je link naar de afbeelding doet het niet. Zodra je die hebt, kan ik wel wat proberen. Hoezo onzin? Ik mocht ook om promotie vragen toen ze na een aantal dagen nog niks had gezegd bij een signature aanvraag... >>> Door -Matthijs-: Dat heet bumpen en is toegestaan mits er binnen 48u niet gereageerd is. Met 'promoveren' doelde je in de PB-wisseling op het pinnen van je topic of iets dergelijks om zo meer toeschouwers te trekken, en dat gebeurd natuurlijk niet.<<<
Tha-Ran Geplaatst: 31 maart 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 31 maart 2010 Je kunt eventueel als het je te lang duurt (lijkt me van wel) om promotie vragen bij de moderator dit bij deze fora hoort. Misschien zijn er dan wel mensen die er een willen maken. EDIT: 1 van die moderators is -Matthijs- Eeh, onzin? Maar goed, je link naar de afbeelding doet het niet. Zodra je die hebt, kan ik wel wat proberen. Deze Of Dees
Kloep Geplaatst: 2 april 2010 Rapport Geplaatst: 2 april 2010 (bewerkt) Na druk en hevig overleg op MSN is de aanvraag iets veranderd. Dit is hem geworden: Signature: Avatar: Bewerkt: 2 april 2010 door Kloep
Tha-Ran Geplaatst: 2 april 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 2 april 2010 Na druk en hevig overleg op MSN is de aanvraag iets veranderd. Dit is hem geworden: Signature: Avatar: Prachtig!
Recommended Posts