Exoit Geplaatst: 28 februari 2010 Rapport Geplaatst: 28 februari 2010 Oh ja, was tweakers vergeten Maar lennart, als je op een beeldscherm speel met een resolutie kleiner dan 1280*1024 (meestal tot 19" schermen) dan voldoet de 5770. Speel je op schermen groter dan 19" (met een res van 1680*vergeten of hoger) neem dan de 5850, als je iets fatsoenlijks op je scherm wilt zien. "iets fatsoenlijks" mag je wel weglaten hoor, mijn vriend heeft een 9800GT op een 24'' en bij IV ziet het er gewoon goed uit hoor. Maar dat is dan een 1GB versie, of niet? Als die überhaupt voor de 9800GT gemaakt zijn, ik heb namelijk een 512 MB versie. En lennart, wil je op dat oude scherm blijven spelen, is de 5770 voldoende. Wil je op dat 22" scherm gaan spelen (waar overigens niks mis mee is), dan adviseer ik de iets duurdere 5850 Vriendelijke vriend ik speel op een 22" met 1 HD 5770 op high met een resolutie van 1600xnogiets en ik heb er twee en als ik er dus 2 gebruik game is op very high op die 22". Dus is de HD 5770 wel goed voor de 22". Reageren
Hayte Geplaatst: 28 februari 2010 Rapport Geplaatst: 28 februari 2010 Vriendelijkere vriend, misschien was het je al opgevallen dat het scherm wat lennart heeft gepost een resolutie van 1920*1080 toestaat. Dat is wat andere koek dan een 1680*iets Reageren
Galiorix Geplaatst: 28 februari 2010 Rapport Geplaatst: 28 februari 2010 Vriendelijkere vriend, misschien was het je al opgevallen dat het scherm wat lennart heeft gepost een resolutie van 1920*1080 toestaat. Dat is wat andere koek dan een 1680*iets Dan gooit 'ie of zijn resolutie omlaag of hij betaald 100 euro meer voor een videokaart. Easy. Reageren
Hayte Geplaatst: 28 februari 2010 Rapport Geplaatst: 28 februari 2010 Ik zou meer betalen voor een betere grafische kaart, aangezien een scherm er slechter uit ziet op een andere resolutie dan zijn native resolutie. Lennart kan trouwens ook gewoon een ander scherm kiezen, aangezien hij z'n nieuwe scherm nog niet heeft gekocht. Reageren
Exoit Geplaatst: 28 februari 2010 Rapport Geplaatst: 28 februari 2010 Vriendelijkere vriend, misschien was het je al opgevallen dat het scherm wat lennart heeft gepost een resolutie van 1920*1080 toestaat. Dat is wat andere koek dan een 1680*iets Mijn scherm staat dat ook toe. Ik hebt het net getest met 1 op 1920*1080 en het werkt gewoon op high met een heel klein beetje lag. Als hij 1 resolutie lager doet dan meot het gewoon lukken! Reageren
wesley123 Geplaatst: 28 februari 2010 Rapport Geplaatst: 28 februari 2010 wat je vergeet exoit is dat jij een veel betere cpu hebt en gta4 cpu related is, dus dat gaat niet op Reageren
Hayte Geplaatst: 28 februari 2010 Rapport Geplaatst: 28 februari 2010 En meer RAM, en een sneller OS. Reageren
Sprunk Geplaatst: 28 februari 2010 Rapport Geplaatst: 28 februari 2010 Hij moet gewoon die 5770 pakken. Een HD5850 vormt namelijk een flinke bottleneck met zijn CPU. Het is natuurlijk slechts een instap Quad-core, en is derhalve zeker niet de snelste. Het geld wat hij overhoud kan hij in extra geheugen steken. 2 GB is natuurlijk gewoon voldoende, maar het kan nooit kwaad als je wat extra geheugen in je PC stopt. Dat komt de prestaties alleen maar ten goede. @ Hayte: Sneller OS? Ik zie nergens zijn huidige OS staan, of lees ik er overheen. Reageren
Galiorix Geplaatst: 28 februari 2010 Rapport Geplaatst: 28 februari 2010 (bewerkt) Hij moet gewoon die 5770 pakken. Een HD5850 vormt namelijk een flinke bottleneck met zijn CPU. Het is natuurlijk slechts een instap Quad-core, en is derhalve zeker niet de snelste. Het geld wat hij overhoud kan hij in extra geheugen steken. 2 GB is natuurlijk gewoon voldoende, maar het kan nooit kwaad als je wat extra geheugen in je PC stopt. Dat komt de prestaties alleen maar ten goede. @ Hayte: Sneller OS? Ik zie nergens zijn huidige OS staan, of lees ik er overheen. De oplettende lezer zag op zijn foto Windows Vista. Bewerkt: 28 februari 2010 door Galiorix Reageren
Sprunk Geplaatst: 28 februari 2010 Rapport Geplaatst: 28 februari 2010 Hij moet gewoon die 5770 pakken. Een HD5850 vormt namelijk een flinke bottleneck met zijn CPU. Het is natuurlijk slechts een instap Quad-core, en is derhalve zeker niet de snelste. Het geld wat hij overhoud kan hij in extra geheugen steken. 2 GB is natuurlijk gewoon voldoende, maar het kan nooit kwaad als je wat extra geheugen in je PC stopt. Dat komt de prestaties alleen maar ten goede. @ Hayte: Sneller OS? Ik zie nergens zijn huidige OS staan, of lees ik er overheen. De oplettende lezer zag op zijn foto Windows Vista. Helaas, ik ben geen oplettende lezer. Reageren
Hayte Geplaatst: 28 februari 2010 Rapport Geplaatst: 28 februari 2010 (bewerkt) Oh, je hebt gelijk, ik zie dingen die er niet zijn Ehm, ja, dat zag ik al die tijd al *kuch* Kan het trouwens niet een skin zijn voor XP? (als er taakbalk skins bestaan dan) Volgens mij zijn we allemaal trouwens een vitaal onderdeel vergeten in de pc: de voeding Een 5770 is namelijk heel wat andere koek dan een 8500GT. Dus, lennart, schroef je pc eens open en zeg ons hoeveel Watt je voeding geeft Bewerkt: 28 februari 2010 door Hayte Reageren
Galiorix Geplaatst: 28 februari 2010 Rapport Geplaatst: 28 februari 2010 (bewerkt) Oh, je hebt gelijk, ik zie dingen die er niet zijn Ehm, ja, dat zag ik al die tijd al *kuch* Kan het trouwens niet een skin zijn voor XP? (als er taakbalk skins bestaan dan) [...] Lolled @ kuch. En over de skin: uitgesloten, ik zie Aero bovenin het scherm. Bewerkt: 28 februari 2010 door Galiorix Reageren
Hayte Geplaatst: 28 februari 2010 Rapport Geplaatst: 28 februari 2010 http://www.winmatrix.com/forums/index.php?/topic/14115-vystalvivid-aero-for-xp/ Het kan altijd nog XP zijn Reageren
Exoit Geplaatst: 1 maart 2010 Rapport Geplaatst: 1 maart 2010 wat je vergeet exoit is dat jij een veel betere cpu hebt en gta4 cpu related is, dus dat gaat niet op Sorry! Helemaal vergeten, ik keek alleen even naar de kaart! :$ Reageren
K1pc0rn Geplaatst: 1 maart 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 1 maart 2010 (bewerkt) maar kijk ik wil wel graag op HD spelen want ik heb ook op mijn kamer een tv/monitor staan die 26 inch (en HD ready) is en als ik dan die HD5770 heb kan ik het dan op HD spelen? enne... ik heb windows Vista Home Premium Bewerkt: 1 maart 2010 door lennart1995 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.