Jump to content

Goede videokaart voor Gta IV

Recommended Posts

Geplaatst:

Neem de HD 5770, zeer goede kaart met de beste prijs/kwaliteit verhouding.

ong. 150eu bij Azerty.

• Reacties 60
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Hayte

13

• K1pc0rn

12

• Galiorix

6

• Djmaddox

6

Geplaatst:

Bij Zercom (Eindhoven) hebben ze er nog een aantal op voorraad (bij hun leverancier): klik. €123,80, ruim binnen jouw budget van €150 al komen er waarschijnlijk wel verzendkosten bij. Dan zou je uitkomen op €131,80: klik.

Geplaatst:

bloos.gif Ik ging er vanuit dat elke 5770 met 1GB was voorzien, heb dus verder niet gelet op het geheugen. Foutje, bedankt. :D

Bij deze een 'goedmakertje':

In dat geval moet je maar bij PIXmania bestellen. Volgens Hardware.info de goedkoopste (€137 inclusief verzendkosten) én op voorraad (op dit moment): klik.

Goedkoper dan de goedkoopste bij Azerty (die niet direct leverbaar is).

Geplaatst:

bloos.gif Ik ging er vanuit dat elke 5770 met 1GB was voorzien, heb dus verder niet gelet op het geheugen. Foutje, bedankt. icon_mrgreen.gif

Bij deze een 'goedmakertje':

In dat geval moet je maar bij PIXmania bestellen. Volgens Hardware.info de goedkoopste (€137 inclusief verzendkosten) én op voorraad (op dit moment): klik.

Goedkoper dan de goedkoopste bij Azerty (die niet direct leverbaar is).

Ik heb net wat gelezen over PIXMania en er staat dat het een best wel slechte site is. Beter haalt hij hem bij een site die wel bekend staat om goede service.

Geplaatst:

Tja, ik heb geen achtergrond informatie gezocht v/d winkels, al weet ikzelf dat Azerty betrouwbaar is. Wel weet ik dat de goedkoopste van Azerty die op korte termijn leverbaar is €140,80 kost, met verzendkosten zit je dan op bijna €147.

>Deze< bij Zerocom (Eindhoven) is €131,60, met verzendkosten €140,60, waarschijnlijk moet je er snel bij zijn: er zijn er nog maar 6 beschikbaar bij hun leverancier. Of is Zerocom ook slecht aangeschreven?

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb eigenlijk ook nog even snel een vraagje, ik heb ongeveer dezelfde specs als de TS alleen ik heb 4GB RAM en 64 bits win 7. Ik zou graag GTA IV op med/high willen spelen in full HD. Ik heb een Iiyama Prolite E2208HDS scherm, die Full HD support. Mijn vraag is dus, trekt een HD 5770 met 1GB dat? Hoeveel beter dan een HD 5770 zou ik nog kunnen gaan, zonder dat mijn Processor, de Q6600 gaat bottlenecken?

Overigens heb ik een budget van ongeveer 150 á 160 euro. Liever niet met dingen komen van over de 200 euro, want dan wil ik liever een hele nieuwe pc kopen. Ik heb al namelijk al voor paar 100 euro aan upgrades uitgevoerd. :7

Edit: of is het misschien handiger om nog eventje een paar maanden te wachten? Dan heb ik ongeveer een bugdet van 1500 euro voor een nieuwe pc.

Bewerkt: door GTA_MasterNL
Geplaatst:

1. Maak een nieuw topic aan

2. Een HD 5770 is denk ik het maximale wat je uit die processor kan persen. Als het geen OEM geval is (wat ik betwijfel) kan je overclocken overwegen.

Geplaatst:

1. Maak een nieuw topic aan

2. Een HD 5770 is denk ik het maximale wat je uit die processor kan persen. Als het geen OEM geval is (wat ik betwijfel) kan je overclocken overwegen.

Oké bedankt, en ik was al van plan om een nieuwe topic te maken, maar ik las dit topic dus ik dacht dat ik best wel even snel vragen. ;)

Het ging mij nu meer even over dat het mij niet helemaal duidelijk was in dit topic of een HD 5770 nou echt het maximale is.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...