GTAgangsta Geplaatst: 2 maart 2010 Rapport Geplaatst: 2 maart 2010 Neem de HD 5770, zeer goede kaart met de beste prijs/kwaliteit verhouding. ong. 150eu bij Azerty. Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 3 maart 2010 Rapport Geplaatst: 3 maart 2010 Bij Zercom (Eindhoven) hebben ze er nog een aantal op voorraad (bij hun leverancier): klik. €123,80, ruim binnen jouw budget van €150 al komen er waarschijnlijk wel verzendkosten bij. Dan zou je uitkomen op €131,80: klik. Reageren
Djmaddox Geplaatst: 3 maart 2010 Rapport Geplaatst: 3 maart 2010 Waarom niet een 1GB kaart, Koe? Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 3 maart 2010 Rapport Geplaatst: 3 maart 2010 Ik ging er vanuit dat elke 5770 met 1GB was voorzien, heb dus verder niet gelet op het geheugen. Foutje, bedankt. Bij deze een 'goedmakertje': In dat geval moet je maar bij PIXmania bestellen. Volgens Hardware.info de goedkoopste (€137 inclusief verzendkosten) én op voorraad (op dit moment): klik. Goedkoper dan de goedkoopste bij Azerty (die niet direct leverbaar is). Reageren
Djmaddox Geplaatst: 3 maart 2010 Rapport Geplaatst: 3 maart 2010 Ik ging er vanuit dat elke 5770 met 1GB was voorzien, heb dus verder niet gelet op het geheugen. Foutje, bedankt. Bij deze een 'goedmakertje': In dat geval moet je maar bij PIXmania bestellen. Volgens Hardware.info de goedkoopste (€137 inclusief verzendkosten) én op voorraad (op dit moment): klik. Goedkoper dan de goedkoopste bij Azerty (die niet direct leverbaar is). Ik heb net wat gelezen over PIXMania en er staat dat het een best wel slechte site is. Beter haalt hij hem bij een site die wel bekend staat om goede service. Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 3 maart 2010 Rapport Geplaatst: 3 maart 2010 Tja, ik heb geen achtergrond informatie gezocht v/d winkels, al weet ikzelf dat Azerty betrouwbaar is. Wel weet ik dat de goedkoopste van Azerty die op korte termijn leverbaar is €140,80 kost, met verzendkosten zit je dan op bijna €147. >Deze< bij Zerocom (Eindhoven) is €131,60, met verzendkosten €140,60, waarschijnlijk moet je er snel bij zijn: er zijn er nog maar 6 beschikbaar bij hun leverancier. Of is Zerocom ook slecht aangeschreven? Reageren
Djmaddox Geplaatst: 3 maart 2010 Rapport Geplaatst: 3 maart 2010 Zercom is opzich wel een goede winkel. Reageren
Sprunk Geplaatst: 3 maart 2010 Rapport Geplaatst: 3 maart 2010 Kijk gewoon in de Tweakers.net pricewatch. Op Tweakers.net en op hardware.info kun je teven shopreviews lezen, dus hoef je nooit meer een kat in de zak te kopen. HD5770 in pricewatch Reageren
K1pc0rn Geplaatst: 8 maart 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 8 maart 2010 Oke, echt heeeel erg bedankt voor de info!! Reageren
GTA_MasterNL Geplaatst: 11 maart 2010 Rapport Geplaatst: 11 maart 2010 (bewerkt) Ik heb eigenlijk ook nog even snel een vraagje, ik heb ongeveer dezelfde specs als de TS alleen ik heb 4GB RAM en 64 bits win 7. Ik zou graag GTA IV op med/high willen spelen in full HD. Ik heb een Iiyama Prolite E2208HDS scherm, die Full HD support. Mijn vraag is dus, trekt een HD 5770 met 1GB dat? Hoeveel beter dan een HD 5770 zou ik nog kunnen gaan, zonder dat mijn Processor, de Q6600 gaat bottlenecken? Overigens heb ik een budget van ongeveer 150 á 160 euro. Liever niet met dingen komen van over de 200 euro, want dan wil ik liever een hele nieuwe pc kopen. Ik heb al namelijk al voor paar 100 euro aan upgrades uitgevoerd. Edit: of is het misschien handiger om nog eventje een paar maanden te wachten? Dan heb ik ongeveer een bugdet van 1500 euro voor een nieuwe pc. Bewerkt: 11 maart 2010 door GTA_MasterNL Reageren
Hayte Geplaatst: 11 maart 2010 Rapport Geplaatst: 11 maart 2010 1. Maak een nieuw topic aan 2. Een HD 5770 is denk ik het maximale wat je uit die processor kan persen. Als het geen OEM geval is (wat ik betwijfel) kan je overclocken overwegen. Reageren
GTA_MasterNL Geplaatst: 11 maart 2010 Rapport Geplaatst: 11 maart 2010 1. Maak een nieuw topic aan 2. Een HD 5770 is denk ik het maximale wat je uit die processor kan persen. Als het geen OEM geval is (wat ik betwijfel) kan je overclocken overwegen. Oké bedankt, en ik was al van plan om een nieuwe topic te maken, maar ik las dit topic dus ik dacht dat ik best wel even snel vragen. Het ging mij nu meer even over dat het mij niet helemaal duidelijk was in dit topic of een HD 5770 nou echt het maximale is. Reageren
K1pc0rn Geplaatst: 12 maart 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 12 maart 2010 maar is mischien Nvidia niet beter? Reageren
Kryziek Geplaatst: 12 maart 2010 Rapport Geplaatst: 12 maart 2010 Toekomst gericht is atm ati beter omdat die directX 11 hebben. Reageren
Djmaddox Geplaatst: 12 maart 2010 Rapport Geplaatst: 12 maart 2010 En Ati is goedkoper dan Nvidia als je kijkt naar waar de HD 5770 ongeveer aan gelijkstaat(GTX260) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.