Jump to content

Capture software PlayStation 3


Rullez

Recommended Posts

Beste mensen,

Ik heb gisteren een aanbod gehad van iemand om PlayStation 3 games voor geld te gaan capture, ik zit alleen met 1 probleem ik moet kwaliteit leveren om er geld voor te krijgen en dat gaat niet lukken met mijn huidige software wat ik de desbetreffende persoon ook al heb verteld. Daarom is hij bereid om voor mij de software te betalen alleen hij en ik hebben geen flauw idee wat goed is. Ikzelf doe het nu met Powerlink Cyberdirector, maar het beeld is veel te klein waardoor je de tekst in games nog niet eens knap kan lezen. Daarom is mijn vraag weet er iemand een goede capture software voor de PlayStation 3.

Eisen

  • 1080P ondersteuning
  • Full Screen optie

Laat mij snel wat weten. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Laten we eerst eens beginnen met je capture hardware. Dat is veel belangrijker dan welke software je gebruikt. Als software kan ik je gewoon VirtualDub aanraden, dit is zeer simpel en vooral lossless (zonder kwaliteitsverlies).

Maar als je slechts gewone S-Video of Component aansluitingen gebruikt voor je opnames, dan kom je nooit aan de 1080p, dan heb je 480p.

Wat gebruik jij dan om te capturen? Want ik heb me een tijdje terug eens verdiept in capture apparatuur, maar voor het echte full-HD assortiment ben je al meer dan 1000 euro kwijt voor zo'n capture kaart.

Bewerkt: door [ION]Leviathan
Link to comment
Delen op andere websites

Jij zeg dat je je erin heb verdiept? Verdiep je er dan maar wat meer in, want ten eerste kan je met een componentenkabel wel in Full HD spelen en ten tweede is een capture device met hdmi opties geen 1000 euro maar eerder richting de 200/300 euro.

Wel bedankt voor het programma, maar ik heb hem net even gebruikt maar het is niks voor mij. Veel last van framerate problemen en levert geen kwaliteit beelden op. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb inmiddels me componenten kabel binnen, en na het aansluiten op mijn USB Device krijg ik wel beeld in mijn programma's (Debut, Amcap en Debut), maar het beeld zit vol met ruis en strepen waardoor alles herkenbaar is. Ikzelf denk dat het me een decoder/encoder te maken heeft. Heeft iemand misschien verstand van dit soort zaken hoe ik ook knap beeld krijg?

Bij voorbaat dank,

Rullez

Link to comment
Delen op andere websites

Frame rate problemen komen door je hardeschijf en je pc.

Het zijn niet zo zeer framerate problemen, ik heb alleen maar ruis en strepen in beeld.....

Ook als je opneemt?

Ja daarom denk ik dat het aan de decoder ligt, maar als het goed is heb ik dezelfde capture device. Ik heb een usb hub van de aldi met een componenten kabel erop.

Link to comment
Delen op andere websites

Als ik opneem en het daarna exporteert, dan gaan de strepen weg. Bij mij Dazzle ook.

Misschien wat ik niet duidelijk genoeg, maar ik zie echt alleen maar strepen waardoor ik geen herkenbaar beeld heb...

Link to comment
Delen op andere websites

Als ik opneem en het daarna exporteert, dan gaan de strepen weg. Bij mij Dazzle ook.

Misschien wat ik niet duidelijk genoeg, maar ik zie echt alleen maar strepen waardoor ik geen herkenbaar beeld heb...

Heb je opties wel alles goed gecheckt? Een HD opneem programma is er niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Als ik opneem en het daarna exporteert, dan gaan de strepen weg. Bij mij Dazzle ook.

Misschien wat ik niet duidelijk genoeg, maar ik zie echt alleen maar strepen waardoor ik geen herkenbaar beeld heb...

Heb je opties wel alles goed gecheckt? Een HD opneem programma is er niet.

Dat was juist mijn vraag of iemand mij kon helpen met het instellen enzo...

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb op dit moment geen Cyberlink meer.

Probeer eens in SD op te nemen. Als daar ook strepen komen na het exporteren, dan is er iets fout.

Dan heb ik geen strepen meer, en het hoeft niet persé in Cyerblink. Een ander programma wil ik eventueel ook wel gebruiken.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb op dit moment geen Cyberlink meer.

Probeer eens in SD op te nemen. Als daar ook strepen komen na het exporteren, dan is er iets fout.

Dan heb ik geen strepen meer, en het hoeft niet persé in Cyerblink. Een ander programma wil ik eventueel ook wel gebruiken.

Gebruik eens Pinnacle.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...