Jump to content

Capture software PlayStation 3


Rullez

Recommended Posts

Ik heb op dit moment geen Cyberlink meer.

Probeer eens in SD op te nemen. Als daar ook strepen komen na het exporteren, dan is er iets fout.

Dan heb ik geen strepen meer, en het hoeft niet persé in Cyerblink. Een ander programma wil ik eventueel ook wel gebruiken.

Gebruik eens Pinnacle.

De vorige keer toen ik die probeerden had het geen support voor Windows 7.:(

Edit: Ik heb een een handige video tutorial gevonden, maar hoe het een programma wat die gozer op zijn pc heeft om te recorden? Als ik goed kijk zie ik iets van Blackmagic, maar zodra ik dat in typ in google kom uit op hardware dus geen software.

Bewerkt: door Rullez
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb net even wat dingetjes getest en ben er achter gekomen dat het programma raar gaat doen als hij boven de 560p moet uitzenden. Is dit programma dan wel compitable?

Uitzenden of opnemen?

Uitzenden is live

Bewerkt: door Dieko
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb net even wat dingetjes getest en ben er achter gekomen dat het programma raar gaat doen als hij boven de 560p moet uitzenden. Is dit programma dan wel compitable?

Uitzenden of opnemen?

Uitzenden is live

Naja eigenlijk geen van beide nog, ik krijg het als hij het beeld alleen weergeeft...

Link to comment
Delen op andere websites

Met welk programma?

Eigenlijk met alles wat ik heb geprobeerd, maar gisteren toen ik met Cyberlink het beeld van mijn PS3 ging weergeven op 500 nog wat P had ik beeld alleen het waren twee smalle beeldjes naast elkaar (het zelf). Heeft iemand hier misschien een oplossing voor?

Link to comment
Delen op andere websites

Met welk programma?

Eigenlijk met alles wat ik heb geprobeerd, maar gisteren toen ik met Cyberlink het beeld van mijn PS3 ging weergeven op 500 nog wat P had ik beeld alleen het waren twee smalle beeldjes naast elkaar (het zelf). Heeft iemand hier misschien een oplossing voor?

Maak eens paar screenshots

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...