Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

hallo allemaal,

ik heb gister de sirene van de ambulance en poltie gemod,alles deed het perfect maar sinds vanochtend doen sommige geluiden het raar:als ik de deuren van een auto openmaak hoor ik een electronisch geluid dat een beetje als een scheet klinkt( :puh: )en als ik de deur sluit hoor ik een wat hoger geluid.

als ik drift of hard rem dan hoor ik ook zo een scheterig geluid.

als ik rij hoor ik op de achtergrond dat geluid ook de hele tijd.

ik weet niet of er nog meer dingen zijn die dit soort geluiden maken maar ik weet bij gods niet meer wat ik ermee aanmoet want ik heb toch echt precies de tuturial gevolgd van het forum en ik heb niks anders dan de sirene gemod.

weet iemand raad?bedankt :D

Geplaatst:

Tja, ik heb ook veel problemen met mijn audio: ook vage geluiden bij het openen/sluiten van deuren enz.. SAAT is niet bugloos, dus het enige wat je kan doen is je backup terug plaatsen en misschien opnieuw proberen :D.

Geplaatst:

Tja, ik heb ook veel problemen met mijn audio: ook vage geluiden bij het openen/sluiten van deuren enz.. SAAT is niet bugloos, dus het enige wat je kan doen is je backup terug plaatsen en misschien opnieuw proberen :D.

og:( ik wist niet hoe ik een backup van audio moest maken :S .

dan nog een vraagje:als ik hem opnieuwe instaleer kan ik dan een totale lijst van gemodde dingen in 1 keer vervangen met de orginele dingen?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...