Jump to content

Gran Theft Auto 4


Tha Real G.

Recommended Posts

info

Release Date: ~October 2006

The Facts

Sam Houser stated that GTA San Andreas was to mark the end of the GTA3 trilogy, which suggests that the next release will be called GTA4.

The domains GrandTheftAuto4.com and GTA4.com were registered by Sam Houser, president of Rockstar Games.

Grand Theft Auto 4 is being developed for the Playstation 3, a 'next generation' system. Sam Houser was quoted praising the new Playstation 3 on May 17th, when the console was unveiled:

"Each time SCEI launches a console, the video games business moves to the next level. With PlayStation 3 it looks as if it might be time for interactive entertainment to become, finally, the world's dominant artistic medium."

-- Sam Houser, President, Rockstar Games

Rumours & Speculation

Multiplayer - There were signs of multiplayer development in the GTA3 data files, and GTA San Andreas featured 'co-op'. Multiplayer is a strong possiblity in Grand Theft Auto 4.

Setting - Due for next-gen systems, sources close to the project suggest the team is looking beyond the US for the setting of the next title, with Europe being a strong contender.

--------------------------------------------------------------------------------------------

Dus het spel zal dus gta 4 heten ik ben benieuwd

dit nieuws kan nog eens nagaan op deze site

dit nieuws was mss al bekend maar nu is het je kans om te zeggen wat je er van vind

Bewerkt: door Tha Real G.
Link to comment
Delen op andere websites

het is raar dat het een net adres is.Maar het zou wel waar kunnen zijn.

Ik vind het een beetje nogal vaag en onduidelijk we zullen zien wat er zal gebeuren in de toekomst.

Maar ik denk toch dat het waar is ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Er klopt niks van, anders had heel internet vol gestaan, onzin.

Ben je jaloers ;)

Omdat je dit niet hebt gevonden

nee dat zegt hij niet,als dit echt is wat ik betwijvel zou het op alle 1000000 gta sites staan plus het staat ook niet op gtagames.en die worden erkend door r*

en de grap van joriz iedereen dacht van het forum okay de meeste dat het echt zou zijn ,en het stond ook niet op de sites.

Link to comment
Delen op andere websites

Er klopt niks van, anders had heel internet vol gestaan, onzin.

Ben je jaloers ;)

Omdat je dit niet hebt gevonden

1. Probeer je ruzie uit te lokken?

2. Jij bent zeker niet aangemeld voor de nieuwsbrief van Rockstar Games of wel?

3. Als je zo wilt spelen, dan kan ik je gewoon aangeven als Spammer = warning ;)

4. GEEN REACTIES!

Link to comment
Delen op andere websites

1. Probeer je ruzie uit te lokken?

2. Jij bent zeker niet aangemeld voor de nieuwsbrief van Rockstar Games of wel?

3. Als je zo wilt spelen, dan kan ik je gewoon aangeven als Spammer = warning ;)

4. GEEN REACTIES!

royce da 5'9

tha real g

________+

=broertjes

deze rekensom duidt aan

dat waar het kwaad van komt

dus ik denk dat van 4

niks klopt

er zit wel een kans in dat je dadelijk deze <_< :angry: smiley's tegen komt behalve als hier een slotje op komt.(blijkbaar niet meer omdat ze dit hebben gelezen :rolleyes: )

p.s 800ste post olé

Bewerkt: door X-Zero
Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het anders best interessant. Ik ga er bijna vanuit dat de volgende GTA [als die er komt] niet GTA4 gaat heten. Op de site zelf staat Grand Theft Auto IV [wat ook voor 4 staat]

Aangezien het wel van een bekende site komt, vind ik het toch verdacht.

@ Royce: Probeer ons niet op te fokken, omdat je grote broer het voor elkaar heeft gekregen om als eerste deze site bekend te maken. Je hebt mensen die er niet geloven en mensen die er wel in geloven. Kort gezegd, zeik niet. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Er klopt niks van, anders had heel internet vol gestaan, onzin.

Ben je jaloers ;)

Omdat je dit niet hebt gevonden

1. Probeer je ruzie uit te lokken?

2. Jij bent zeker niet aangemeld voor de nieuwsbrief van Rockstar Games of wel?

3. Als je zo wilt spelen, dan kan ik je gewoon aangeven als Spammer = warning ;)

4. GEEN REACTIES!

1.Neen

2.Jawel

3.Ik zoek geen warn ik heb er al genoeg

4.Waarom niet

@X-Zero is er iets mis mee als wij broers zijn en jij moet nu de heilige niet uithange want jij was één keer aant chatte met men broer THA REAL G. dus

toen zei jij dat se7en een zeikerd was en nog van die sh*t die ik niet wil wete

dus jij moet ni heilig doen

Bewerkt: door Royce Da 5'9''
Link to comment
Delen op andere websites

Ja!, laten we met zn alle het forum gaan gebruiken als scheldbak! :D :thumbsup:

Hoe volwassen zijn we nou, en wie is er geinteresseerd in hoe jullie over elkaar denken?

het is raar dat het een net adres is

T'is een fansite, niet de officiele site.

Jij bent zeker niet aangemeld voor de nieuwsbrief van Rockstar Games of wel?

Het zou een beetje raar zijn als Rockstar alle eventuele geruchten of zekerheden over de volgende GTA ook al zou gaan melden in de nieuwsbrief, vind je ook niet?

Link to comment
Delen op andere websites

Oké thee kransje is voorbij we gaan weer ontopic. De privé vetes laten jullie maar achterewege dit is een gezellig forum laten we dat dan ook zo houden ja :)

Gta 4 dus waarschijnlijk (in romeins; IV) Vind het net als Mclaw ook idd verdacht want zo vroeg kondigen ze het meestal niet aan, Sa was ook maar een paar maanden vooraf aan de release bekend, Gta 4 kan in principe wel maar we kunnen het niet weten Sam Houser en R* hebben vrijwel niks losgelaten ze zouden overstappen op een totaal ander iets.

Link to comment
Delen op andere websites

toen zei jij dat se7en een zeikerd was en nog van die sh*t die ik niet wil wete

dus jij moet ni heilig doen

praise the lord :o

dat is mijn prive leven en ik was nogal boos op hem (dat was maanden geleden)

en natuurlijk iedereen is weleens op boos op iemand en ik was op se7en

(kijkt naar mijn 2 warnl en ik kon dat allemaal voorkomen)

en ik herinder nog een topic dat een heleboel mensen boos op se7en waren

dus ik was niet de enige.

en wat ik ook moet toegeven ik ken se7en niet daarom mag ik niet boos op hem zijn

en waarom heb ik het gevoel dat jij se7en niet zo aardig vind

ik ben nu niet boos op se7en

nu ontopic

moet je eens op dat gta4 logo klikken op de site kom je op een nogal vage site uit. 

Aangezien dat een van de grootste GTA forum is.. 

ik ken alleen gtagames ;)

toch raar dat doet r* toch nooit

Bewerkt: door X-Zero
Link to comment
Delen op andere websites

ik ken alleen gtagames ;)

toch raar dat doet r* toch nooit

Ten eerste IS die site niet van Rockstar Games of van Sam Houser.

Ten tweede is GTAgames de grootste Nederlandse sites, er zijn meer Engelse fans dan Nederlandse, dan is het een beetje logisch dat er nog een grotere site bestaat.

Ten derde.. Ik heet MClaw en ik weet geen 'derde' meer. :lookaround:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...